Barwa, Szampony do włosów przetłuszczających się

Posiadam szampon żurawinowy i pokrzywowy, moim zdaniem nie różnią się one od siebie niczym po za zapachem. Od razu napisze, że nie zmniejszają przetłuszczania, ale włosy po nich są jednak troszkę inne niż po większości szamponach. Bardziej sypkie i czystsze (takie odnoszę wrażenie). Nie powodują efektu siana na głowie, ale bardzo utrudniają rozczesywanie. Problem ten rozwiązuje zastosowanie odżywki. Ich konsystencja jest dużo rzadsza od typowych szamponów. Ja używam ich co któreś mycie, żeby dobrze oczyścić włosy i skórę głowy. Nie zawierają silikonów, więc nie obciążają nadmiernie włosów. Ja swoje szampony kupiłam w Leclercu, ale widziałam je też w sklepach Społem i w zielarskich drogeriach.

Pojemność 250 ml
Cena 3-4 zł

Komentarze

  1. rumiankowy z tej serii jest świetny :) i ten akurat zmniejsza przetłuszczanie się włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za info, na pewno go wypróbuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty