Perfumy: Diesel, Zero Plus Feminine

Uwielbiam perfumy! Niestety, ale to trochę kosztowne hobby. Już zdążyłam uzbierać kilka flakonów i flakoników, ale apetyt mam na więcej i więcej. Przyrzekłam sobie, że nie kupie żadnego nowego flakoniku dopóki nie zużyje chociaż połowy z mojej kolekcji. Tym bardziej, że szukam pracy i z kasą trochę krucho:(
Zero Plus jest ciepłym zapachem. Ja używam go w chłodniejsze dni, na lato jak dla mnie jest za ciepły, duszący. Według mnie zapach jest niepowtarzalny. Nie lubię za specjalnie waniliowych kosmetyków, ale w tym przypadku wszystko mi pasuje, nawet wanilia:) Najbardziej wyczuwalna jest nuta wanilii i orzecha kokosowego. Zapach jest bardzo trwały. Butelka jest prosta i nowoczesna.
Nuty zapachowe:
mleko orzecha kokosowego, truskawka, wanilia, wiśnia, cynamon, drewno sandałowe, magnolia, jaśmin, piżmo.


Fotka z netu bo mój flakon jest już po przejściach


Pojemność 75 ml
Cena 139 zł

Komentarze

  1. Zero Plus Feminine !! Uwielbiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piąteczka, chociaż mi już pod koniec flaszki trochę się przejadł ten zapach;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty