Sensique, Trendy Nails, lakier do paznokci z odżywczą lecytyną nr 139 (brąz)

Na fotce oprócz lakieru Sensique jest też lakier My Secret, o którym już pisałam wcześniej. Bardzo mi się podoba zestawienie tych dwóch kolorów. Mój chrześniak (7 lat) jak zobaczył moje pazurki to powiedział: dobrze, że nie pomalowałaś sobie jednej ręki na brązowo drugiej na niebiesko bo to już by było głupie, a tak to mi się podoba:) Lakiery Sensique bardzo lubię ze względu na cenę i trwałość (3-4 dni). Kolorystyka jest uboga, ale można znaleźć perełki. Ja jestem fanką tego brązu i czerwieni (teraz nie pamiętam numerku). Brązem malowałam dwie warstwy, jedna nie wystarcza do całkowitego pokrycia, ale przy czerwieni nakładam jedną warstwę i jest spoko.




Pojemność 10 ml
Cena 4,99 zł

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty