Projekt Denko cz. I

Już od jakiegoś czasu próbuje pozbyć się większej części moich kosmetyków, jednak więcej przybywa niż ubywa. Najbardziej zależy mi na pozbyciu się smarowideł. Te zużycia są z ostatnich dwóch tygodni. 

1. Kolastyna, nawilżający olejek do opalania w spray'u, SPF2
Musiałam go zużyć bo do wakacji minęła by mu data ważności, więc wcierałam go w całe ciało po kąpieli:) Olejek bardzo ładnie pachnie i jest bardzo wydajny. Olejek kupiłam do smarowania nóg, ponieważ zawsze najtrudniej mi je opalić. Dzięki olejkowi trochę szybciej mi się zabrązowiły.
2. Rimmel, Vinyl Gloss Mirror Shine Lipgloss, lśniący błyszczyk do ust
Ja miałam wersję bezbarwną. Ogólnie byłam z niego zadowolona, tylko ten zapach był jakiś taki chemiczny:( Usta bardzo ładnie lśniły, właśnie taki lustrzany efekt zauważyłam. Nie klei ust, ale szybko z nich znika:(

3. Avon, tonizujący żel nawilżający
Łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania tylko zapach mi przeszkadzał:( ale dzielnie go zużyłam
4. Sensique, Trendy Nails, lakier do paznokci z odżywczą lecytyną nr 143
Bardzo fajny kolorek, na pewno go kiedyś jeszcze kupię.

5. Ziaja, Plantica, odżywka pszenica intensywne nawilżanie
Nawet miło mnie zaskoczyła. Fajnie nawilża włosy, ale ich nie obciąża. Na pewno jeszcze kiedyś kupie jakąś odżywkę Ziaji:)
6.Schwarzkopf, Palette, Blonding, SP1 Beach Look, spray rozjaśniający
 Już go kiedyś opisywałam klik
7. Wella, Wellaflex, Lakier do włosów większa objętość
Już o nim pisałam klik

Komentarze

  1. Super zużycia :D Od siebie dodam, że uwielbiam szampony Ziaji. Używałam do włosów przetłuszczających się i było widać róznicę ;)
    A co do błystka z Rimmela to miałam 3 i w ogóle mi się nie podobały, były beznadziejne. I nie pytaj: Ja nie wiem jakim cudem kupiłam aż 3 ;P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty