Fitomed cd:) + nagrody z rozdań

Po pierwsze od wczoraj nie mogłam się zalogować, ale czytałam Wasze notki tylko nie mogłam zostawić komentarzy:( Dziś wreszcie mogę w pełni korzystać z funkcji bloga:)

Wczoraj otrzymałam kolejną paczkę od firmy Fitomed.


Paczka zawierała:
- płyn z kwiatu pomarańczy do cery tłustej
- krem nawilżający tradycyjny
- lawendowy płyn nawilżający do cery zmęczonej
- krem półtłusty tradycyjny

Na razie postanowiłam przetestować serie z kwiatem pomarańczy. Kremy nie zawierają parabenów i są ważne tylko 3 miesiące od otwarcia dlatego chce zużyć chociaż połowę jednego i dopiero otworze drugi. Kremik będę testować razem z mamą więc opinia będzie bardziej rzetelna:) Chociaż dla mojej mamy każdy krem jest dobry, ja już niestety jestem bardziej wymagająca.

Chciałam się jeszcze pochwalić nagrodami z rozdań (naprawdę szczęście mi dopisuje) :)
Wygrana u Viollet z wspaniałego bloga http://viollet-na-obcasach.blogspot.com/ 



Jeszcze nie używałam, ale już polubiłam te kolorki:)


Kolejna wygrana u swirrruska z równie wspaniałego bloga http://makeupbyswirrruska.blogspot.com/


A Wy wygrałyście już jakieś rozdania? Macie szczęście?

Prawie zapomniałabym, oddam kod na 40%-wą zniżke na tusz Maybelline, Volume Colossal Mascara ważną do 30 maja w Rossmannie, kto pierwszy ten lepszy:)

Rozdania: 

u noska

Komentarze

  1. Wygrałam już 4 rozdania :D Teraz czekam na przesyłkę z ostatniego ;) Do tego udało mi się wygrać w jednym konkursie więc uważam się za szczęściarę. No i jeszcze prezentami są dla mnie kosmetyki z wymian więc już w ogóle pełnia szczęścia :P Zapraszam Cię do mini rozdania u mnie: http://kosodrzewina.blogspot.com/2011/05/byszczyk-do-ust-z-jojoba-avon-maa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja ostatnio wygrałam dwa rozdania i czekam na paczuszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje:)
    ja już też wygrałam kilka rozdań i gram dalej:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wygrałam dzisiaj, pierwszy raz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się, ale niestety z trwałością kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję paczuszki i tak wielu wygranych kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. @FasOla669 w takim razie gratuluje i życze powodzenia w następnych rozdaniach:)

    @Yasminella a z bazą też słabo?

    @F000U :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gratuluję!Ja wygrałam 2 razy na drugą paczuszkę czekam zresztą każda wie jakie jest uczucie gdy się wygrywa:D.Co do kremików nigdy o nich nie słyszałam a pomadkę widzialam w mniejszych drogeryjkach w naturze niestety nie nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  9. krem nawilżający tradycyjny- mam identyczny do testowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaka szczęściara :D Super czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kompletnie nie mam szczescia, ale probuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mam szczęścia do takich konkursów ;)
    gratuluję wygranych i zapraszam na moje rozdanie :)

    http://fiolka86.blogspot.com/2011/05/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty