Nowości

1. Sensique


HARDENER
Utwardzacz do paznokci z odżywczą metioniną  
 
KERATIN NUTRITION
Wzmacniająca odżywka z keratyną do paznokci słabych i matowych  
 
SILKY SMOOTH
Wygładzająca odżywka z jedwabiem  
 
PROTEIN IN ACTION
Proteinowa odżywka do rozdwajających się paznokci  
 
VITAMIN FIRST AID
Witaminowa odżywka do kruchych paznokci  
 
MINERAL REGENERATION
Regenerująca odżywka z minerałami do zniszczonych paznokci o nierównej powierzchni    
 
Pojemność 10 ml Cena 6.99 zł

2. Fitomed

Mój krem nr 4
Uniwersalny krem regeneracyjno-nawilżający z naturalnym filtrem SPF (3)
Krem №4 jest skomponowany wyłącznie z naturalnych składników, które tworzą łagodny filtr przeciwsłoneczny SPF 3-4. Krem №4 nie zawiera konserwantów, barwników, sztucznych substancji zapachowych oraz wody. Krem zawiera witaminę E, która jako naturalny antyoksydant i „pochłaniacz” wolnych rodników skutecznie zabezpiecza skórę przed słońcem.
Krem można stosować do pielęgnacji twarzy, jako krem pod oczy lub balsam do ust nadaje się również do pielęgnacji ciała i rąk.  Pojemność: 50 ml
Cena: 26 zł
http://www.fitomed.pl/moj-krem-nr-4-50-ml/sklep_p/?idp=101&idk=36

3. Catrice


Którą nowość chętnie byście wypróbowały? Ja utwardzacz Sensique, kremik Fitomed i eyeliner Catrice.

Komentarze

  1. jestem ciekawa nowosci z catrice

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem ciekawa nowości z catrice
    ---------------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty