Ziaja Pro, Maska zwężająca pory

Maseczka z serii profesjonalnej. Wiązałam z nią duże nadzieje, niestety zawiodłam się:(
Pojemność: 250ml
Cena: 15 zł

Zalety:
- duże wygodne opakowanie z pompką
- niska cena
- nawilża
- odświeża
- jest bardzo wydajna

Wady:
- nie oczyszcza
- zapach niezbyt mi się podoba:(
- dostępność
Nie wyobrażam sobie, żebym poszła do gabinetu kosmetycznego na zabieg ta maską. Dla mnie to ona jest bardzo przeciętna i nie nawiałabym jej profesjonalną. Dodatkowo jej konsystencja, kolor i zapach przypominają mi bardzo maseczkę Ziaji z serii Tin Tin, którą używałam jako nastolatka i również wtedy nie byłam z niej do końca zadowolona:( Ciekawa jestem jak spisują się inne produkty z serii profesjonalnej?

Rozdania
u Aktualnej
 

Komentarze

  1. Pamiętam maskę z Ziaji Tin Tin, mi ona się podobała. Szkoda, że nie oczyszcza..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeżeli chodzi o ziaje to lubie ich tonik ogorkowy i plyn do higieny intymnej i to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam ta maske i tez bylam w szoku odnosnie jej "profesjonalnosci". Fajnie nawilzala i zmiekczala skore, ale tak poza tym to raczej slabiutko ... pory nawet nie drgnely.

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiedziałam o jej istnieniu i chyba dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To moze i dobrze że nie kupiłam jej jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Ci wielkie za tę recenzję. Miałam na nią oko, ale teraz sobie daruję! Z serii PRO mam mleczko do demakijażu. Skład niestety komadogenny, ale duża butla i tania. Małych mleczek Ziajki nie lubiłam, bo tempo zmywały makijaż i unikałam ich bardzo długo. Kupiłam to i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. A chociaz troszke zwęża pory? :(

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A szkoda, bo i pojemność niezła i opakowanie z pompką wygodne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też planowałam ją kupić, opis jest bardzo zachęcający, ale cóż - może warto zainwestować w coś lepszego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się zastanawiałam nad żelem do mycia z serii tej, albo ziaja med, zawsze mi się myli i teraz nie wiem co robić, muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziaja PRO ma kilka dobrych produktów, ale ta maska rzeczywiście szału nie robi... Bardzo fajne produkty profesjonalne ma też firma Norel i Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog!
    Zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Lady In Purplee no szkoda:(

    Natasza Miszczuk teraz też jest ta maska tylko opakowanie chyba opakowanie jest zmienione

    Yasminella :)

    Urban Warrior no właśnie, słabiutko

    simply_a_woman mnie już od dawna kusiła

    hemliggg raczej tak, jeśli liczyłaś na oczyszczanie to byś się zawiodła:(

    Iwetto hmm.. pomyśle nad tym mleczkiem:)

    Cosmetoholic niestety nie:(

    Przeklęta Beatrycze no szkoda, zapowiadała się nieźle:(

    innooka znam o wiele lepsze maski oczyszczające drogeryjne

    Ew. na temat żeli się nie wypowiem bo nie miałam:(

    siulka o Bielendzie słyszałam, muszę kiedyś spróbować

    Wiktoria i Paula zajrze do Was

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty