Joko, Virtual, modelująca odżywka do brwi

Lekka, żelowa konsystencja odżywki nie lepi się i umożliwia precyzyjne ułożenie brwi w sposób, który nadaje naturalny efekt. Formuła odżywki do brwi została wzbogacona kompleksem ekstraktów roślinnych, pantenolem, arniką oraz gliceryną, co uelastycznia delikatne włoski brwi i zmniejsza ich łamliwość. Nabłyszcza i nadaje brwiom idealny kształt.
Pojemność: 7 ml
Cena: 10,27 zł

Zalety:
- bezbarwna (nadaje się dla każdych brwi)
- szybko i łatwo układa brwi
- włoski cały dzień leża tam gdzie powinny
- nie lepi się ( a tego się bałam)
- na szczoteczkę nabiera się wystarczająca ilość preparatu (nie za mało, nie za dużo)
- delikatnie nabłyszcza
- niska cena

Wady:
- dostępność (nie widziałam jej w sklepach, swoją wygrałam w rozdaniu u Pauli) 

Podsumowanie:
To jest mój pierwszy kosmetyk do brwi, wcześniej uważałam za zbędne posiadanie takiego cacka. Teraz wiem, że niepotrzebnie się męczyłam z niesfornymi włoskami. Nieraz nawet wyrywałam takiego delikwenta, który nie chciał grzecznie leżeć:D Może nie codziennie mam problem z brwiami, ale zdarzają mi się dni, że nie daje sobie z nimi rady. Teraz wystarczają 3 sekundy i mam pięknie wymodelowane brwi:)


Rozdania


 


Komentarze

  1. Wow, jestem bardzo, bardzo ciekawa tego kosmetyku! Żaby tylko udało mi się go gdzieś dostać, może być ciężko ... Ach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatna rzecz. Trzeba się za tą odzywką zacząć rozglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki był twój sposób na rzucenie palenia? Bardzo chciałabym przestać. Mam już nawet plan na co wydam tą kasę którą przepalam...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ani tego produktu, ani delii nigdzie nie mogę dopaść :( jak jestem w Polsce oczywiście :]

    OdpowiedzUsuń
  5. do tej pory tez nie używałam kosmetyków do brwi :)
    ale ten jest całkiem całkiem

    -----
    zapraszam do mnie
    http://yellowmuffina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie tu zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, też potrafiłam wyrwać niejedną brew gdy nie chciała leżeć po mojej myśli :) ale też wygrałam u Pauli tą odżywkę i mam spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wyobrażam sobie życia bez żelu do brwi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na całe szczęście nie mam niesfornych dni, ale tak jak koleżanka kiedyś potrafiłam wyrwać jeśli któraś mi przeszkadzała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do brwi używam czasem podobnego żelu, ale koloryzującego (mam jasne brwi i muszę je trochę przyciemnić i wyeksponować) :) przezroczysty raczej by się u mnie nie sprawdził, bo i tak by nic nie było widać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się twój blog , obserwuję :) zerknij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Temptation, w realu ni pomogę, w necie znalazłam na Allegro
    http://193.23.48.135/virtual-by-joko-odzywka-do-brwi-bezbarwna-i1591330658.html

    hija, najlepiej w małych drogeriach szukać:)

    kosmetykomania, też mialam taki plan, na co wydam zaoszczędzone pieniądze:) o sposobie odpisze za chwilkę u Ciebie:)

    simply_a_woman, hmm dystrybucja szwankuje:(

    yellow muffina forever!!!, warto spróbować:)

    Justyna Giera, :*

    youcouldbehappy, myślałam, że tylko ja mam takie pomysły:D gratuluje wygranej:)

    Yasminella, :)

    Lady In Purplee, no to jest nas już trzy:D

    loveme?, fajna, fajna:)

    opos-w-wannie, ja na kolor nie narzekam:)

    Anita i Asia, :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty