TAG: Must Have - od Majorki;)


Zasady
1.Wklej obrazek
2.Podziękuj za oTAGowanie i podaj linki blogów tych osób
3.Przedstaw produkty, które są twoimi "Must Have", czyli takie, co 'zawsze musisz mieć ze sobą'.
4.oTAGuj 15 blogów
5.Poinformuj blogi o oTAGowaniu

Moje kosmetyczne 'Must Have'

1.Róż/bronzer
Po prostu muszę mieć jedno albo drugie na policzkach, bez tego czuje się naga:)

 źródło:klik

2. Kredka do oczu/eyeliner
W tym przypadku tak samo, bez kreski ani rusz;)

źródło:klik

3. Korektor pod oczy
Mam skłonności do sinców pod oczami, więc muszę je maskować.

źródło: klik

4. Puder sypki/w kamieniu
Moja cera bardzo potrzebuje matu.

 źródło: klik

5. Jasny biały/beżowy cień
Dla rozjaśnienia spojrzenia


Te kosmetyki to moje minimum makijażowe.


A TAG-uje wszystkie dziewczyny, które mają ochotę napisać o swoim kosmetycznym must have:)

Komentarze

  1. Uwielbiam kreski na linii powiek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreska jest prześliczna, zawsze fajny efekt daje. Tylko kwestia nauki jej robienia ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. spodobał mi sie Tag - wiec i ja zrobilam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sunny, :)

    One_LoVe, ja też:)

    Angiotensyna, ja jeszcze się uczę:)

    simply_a_woman, nie pamiętam;/

    Leal251, super;)

    Julia Natalia, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny tag:P może też go zrobię ;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty