Istituto Ganassini włoskie dermokosmetyki - kuracja przeciwtrądzikowa z serią Bioclin Acnelia

Trzy dni temu otrzymałam do testów próbki i miniaturki dermokosmetyków włoskiej firmy  


Są to kosmetyki przeciwtrądzikowe. Ja mam cerę mieszaną ze skłonnościami do wyskakiwania w nieodpowiednim oczywiście momencie pojedynczych, ale za to bardzo uciążliwych krostek;/ A nawet od kilku miesięcy zauważyłam, że te krostki wyskakują mi regularnie. Ledwo zagoi się jedna to zaraz wyskakuje druga. Już dawno nie miałam gładkiej cery. Także pokładam duże nadzieje w tych dermokosmetykach. Używam ich już trzeci dzień i muszę Wam powiedzieć, że efekty są i jak tak dalej pójdzie to będę miała niedługo śliczna buźkę:) Na razie się ciesze i mam nadzieje, że do soboty (idę na wesele) wygoją mi się wszystkie (aż trzy) krostki i oczywiście nie wyskoczą mi żadne nowe:) A później to już niech się dzieje co che:D

Aktualnie używam żelu oczyszczającego Bioclin Acnelia C
Producent zaleca stosować go rano i wieczorem, ja używam tylko wieczorem bo rano jakoś przyzwyczaiłam się do toników.
200 ml kosztuje 29,27 zł

Rano i wieczorem smaruje twarz kremem Bioclin Acnelia K
Kuracja przeciwtrądzikowa o działaniu mikro złuszczającym do skóry tłustej i skłonnej do wyprysków.  Wygładza powierzchnię skóry. Minimalizuje niedoskonałości skóry. Zapobiega rozmnażaniu się bakterii odpowiedzialnych za trądzik.
30 ml kosztuje 38,13 zł
Powinno się jej używać jako kurację uderzeniową przez 3-4 tygodnie, a później stosować już emulsję do cery trądzikowej Bioclin Acnelia M, którą również będę testowała.
Emulsja do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Dzięki wyselekcjonowanym składnikom  aktywnym  nawilża, reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.
40 ml kosztuje 34,93 zł
 
Ciekawe jesteście efektów? A może już znacie te kosmetyki?

Komentarze

  1. Ciekawe, ale ja z testami jeszcze poczekam aż wykończę to czego używam teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie slyszalam o tych kosmetykach,ale chetnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty