Fitomed, aromatyczna woda oczarowa (hydrolat), kolekcja składników naturalnych

Ma swoisty mocno ziołowy zapach. Jest produktem destylacji liści lub kory drzewa oczarowego z parą wodną. Oczar jest nazywany także meksykańskim drzewem magicznym, a jego działanie od dawna jest w kosmetyce cenione. Nikt kto regularnie używa wody oczarowej nie zaprzeczy temu. Woda oczarowa jest znakomitym środkiem do odświeżania i nawilżania skóry tłustej z rozszerzonymi porami oraz wrażliwej. Łagodnie ściąga pory, tonizuje oraz posiada właściwości przeciwzapalne. Z wyglądu jest zwykłą bezbarwną cieczą. Podczas kontaktu ze skórą ma jedwabisty połysk. Zalecana jest bez rozcieńczania.

Pojemność: 150 ml
Cena: 15 zł
Sklep: Fitomed


Ja używam go zamiast toniku i jestem mile zaskoczona. Zazwyczaj od toniku wymagałam tyko odświeżenia czy domycia resztek makijażu, no i żeby nie wysuszał cery. Teraz będę chyba bardziej wymagająca:D


Zalety:
- wygodna, poręczna buteleczka (na pewno jej nie wyrzucę, zostawię na jakieś odlewki, czy mazidła domowej roboty) 
- zapach przyjemny, ale jak dla mnie nie jest zbyt intensywny 
- wspaniały, naturalny skład
- rzeczywiście ściąga pory
- odświeża
- nawilża
- łagodzi podrażnienia
- usuwa oznaki zmęczenia
-można go dodać do innych kosmetyków, np. do maseczek, glinek

Wady:
- na razie nie widzę


Na pewno jeszcze go kiedyś kupie, ale na razie jestem ciekawa innych hydrolatów. Fitomed ma w swojej ofercie jeszcze różany, pomarańczowy i lawendowy.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty