Simple Beauty, korektor antybakteryjny, beige nr 3

Korektor antybakteryjny dokładnie tuszuje niedoskonałości cery. Zapewnia krycie wyprysków, a zawarty w składzie olejek z drzewa herbacianego ułatwia ich gojenie i działa przeciwzapalnie.

Pojemność: ?
Cena: 8,66 zł
Sklep: Simple Beauty, drogerie osiedlowe


Zalety:
- trzy odcienie do wyboru
- kremowa konsystencja
- fajnie nim się maluje niedoskonałości (jak jakimś mazakiem)
- wygodne, solidne opakowanie z wykręcanym korektorem
- nieźle tuszuje krostki
- coś tam lekko podsusza wypryski
- jest trwały, w ciągu dnia nie robię żadnych poprawek
- niska cena

Wady:
- trzeba go ładnie wklepać, żeby się nie odznaczał na skórze


Bardzo fajny, tani kosmetyk. Powinien sprawdzić się u każdego:)
A Wy używacie korektorów antybakteryjnych?

A to zdjęcie z wczoraj, niestety ale robione telefonem.

Komentarze

  1. Lubię korektory antybakteryjne, dlatego na pewno wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i całkiem polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką korektora antybakteryjnego z Avonu, ale ten ma świetny kolor więc jak trafie na niego gdzieś to wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam korektorów antybakteryjnych, bez nich ani rusz

    OdpowiedzUsuń
  5. a można go stosować pod oczy? :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś takich korektorów teraz już raczej mi się nie zdarza

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie znam tego. Wydaje się fajny!

    OdpowiedzUsuń
  8. SmoothCriminal, raczej nie, korektor antybakteryjny zazwyczaj wysusza krostki więc nałożony na cienka skórę pod oczami mógłby wyrządzić jej krzywdę;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty