Ziaja, maska kojąca z glinką różówą

redukuje podrażnienia skórneglinka różowa łagodząca- zawiera magnez, wapń, sód, mangan, potas i fosfor, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 57%), glinu (około 24%), żelaza (około 7%)

zmniejsza wrażliwość naskórka
ECO-certyfikowany olej Canola - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek.
ECO-certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka.
prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.

łagodzi zaczerwienienia
alantoina - pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.


Pojemność: 7 ml
Cena: 1,65 zł
Sklep: małe drogerie, Super Pharm

Zalety:
- niska cena
- łatwa aplikacja
- łatwe zmywanie
- wystarcza na dwa użycia
- przyjemnie pachnie
- ma fajny różowy kolor
- delikatnie nawilża
- odświeża
- nie podrażnia
- wygładza

Wady:
- nie zauważyłam dobroczynnego działania na naczynka


Maseczka jest bardzo przyjemna w użyciu i zapewne się jeszcze na nią kiedyś skusze. 
Do przetestowania została mi jeszcze nawilżająca i muszę kupić dotleniającą, wtedy będę wiedziała wszystko o maseczkach Ziaji;)

Komentarze

  1. Ja nie mam cery naczyńkowej i nie mam ogólnie z nimi dużego problemu. Często w lato kiedy słońce mnie za bardzo sparzyło lub jak mam z innego powodu zaczerwienioną cenę stosuję tę maseczkę i pomaga mi. Cera wraca do swojego normalnego wyglądu. To moja ulubiona maseczka z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś wypróbuję- mam chrapkę na maseczki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, nie trafiłam jeszcze na nią nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię maseczki z Ziaji. I mam takie same co ty odczucia dot maseczki kojącej.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam masek tej marki, miałam jedną ale dałam siostrze ze względu na to, że wolę czyste glinki, bez dodatkowej chemii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak jak One_LoVe wolę kupić czystą glinkę i się trochę pobawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. anikowa10, fajnie, że Ci pomaga:)

    zoila, :)

    simply_a_woman, ja swoją kupiłam w małej drogerii, ale ostatnio widziałam ją też w Super Pharmie:)

    Mallene, :)

    One_LoVe, mi z 4 dotychczas wypróbowanych spodobały się dwie, a ogólnie eż wole czyste glinki, ale czasem nie mam ochoty na zabawe z mieszaniem i wtedy sięgam po coś gotowego:)

    Kinga, :)

    Bella, tak jak już pisałam, mi nie zawsze chce się bawić w domowe laboratorium;) ale efekt lepszą są oczywiście po zastosowaniu maseczki z czystej glinki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam ! ♥ Chciałam Cie serdecznie zaprosić na rozdanie, w którym można wygrać praktyczne kosmetyki przez zimę ! Więcej informacji pod tym linkiem http://sandra-lip.blogspot.com/2011/11/mini-rozdanie-10xi11r-2xii11-r.html

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jej nie próbowałam, ciekawa jestem jak nawilżająca się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty