Essence, sun club, glamour to go eyeshadow

Paletka Sun Club składa się z 8 niepowtarzalnych cieni, nadającym naszemu makijażowi nowego stylu i uroku. Dzięki drobno zmielonym drobinką cienie te delikatnie błyszczą. Zamknięte w mini paletkę stają się Twoim codziennym towarzyszem, którego możesz mieć zawsze przy sobie. Możesz być pewna, że makijaż wykonany tak ciekawymi odcieniami na pewno przykuje uwagę. Do paletki dołączono dwustronny aplikator. Z jednej strony jest to gąbeczka do nakładania cieni, natomiast z drugiej strony aplikator zakończony jest pędzelkiem, który świetnie sprawdzi się przy rozcieraniu cieni. 

Pojemność: 7,5 g
Cena: 12,99zł
Sklep: Douglas, Super Pharm,


Paletka dostępna jest w dwóch wersjach. Druga to 01 South Beach. Są tam bardzo letnie kolory:)
Moja wersja jest chyba bardziej uniwersalna. Świetnie sprawdzi się o każdej porze roku.


Najbardziej urzekło mnie malutkie, zgrabniutkie opakowanie i dołączony pędzelek z aplikatorem. Zazwyczaj na wakacyjne wyjazdy miałam problem jakie cienie zabrać, jaki pędzelek itp. W przyszłe wakacje zabiorę po prostu tą paletkę, eyeliner i tusz:) 
Jeśli chodzi o pigmentacje to jest ok. Chociaż te jaśniejsze odcienie w opakowaniu wyglądają na bardzo intensywne, a w rzeczywistości to są to takie nudziaki. Mi to akurat pasuje. Moimi ulubieńcami są dwa cienie z pierwszego rzędu, dokładnie drugi i czwarty licząc od lewej. Tych kolorów będę używać najczęściej.


Zalety:
- fajne, praktyczne opakowanie
- świetne kolory (u mnie się sprawdziły)
- dobra pigmentacja
- trwałość średnia (na bazie cały dzień)
 - niska cena

Wady:
- osypują się przy nakładaniu pędzelkiem


Ogólnie paletka jest całkiem w porządku. Gdyby nie to osypywanie to pewnie byłaby moim hitem.
Ale na wakacje na pewno ją zabiorę:)

Komentarze

  1. uwielbiam takie naturalne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory i całkiem fajnie skomponowane. Ja nie przepadam za cieniami Essence, a na wakacje zabieram paletkę z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kolory lubię najbardziej:). W sumie nigdy nie zwracałam uwagi na te cienie i chyba muszę się im przyjrzeć z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory..oj szkoda że nie mam dostępu do essence :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej się jej nie przyglądałam aż tak. Jak tak patrzę na kolory, na Twoich zdjęciach to faktycznie jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Calkiem fajna:) Ale chyba nie kusi mnie aż tak żeby kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie jesienne kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałam się, że może tak fajnie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sauria80, ja kiedyś używałam tylko takich:)

    Dorota, no Inglot ma fajne cienie, mam kilka, ale nie w takim małym opakowaniu;/

    Mavia, :)

    zoila,:)

    lady_flower123, :)

    Aneta, oj bardzo szkoda:(

    anikowa101, :)

    kleopatre, może druga wersja kolorystyczna Cie bardziej zainteresuje?:)

    simply_a_woman, widzę, że kolorki wszystkim się podobają:)

    Taml, :)

    Lady In Purplee,:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty