Herbaty z darmową wysyłką!

 Od dzisiaj w sklepie moc-herbaty.pl paczki są wysyłane za darmo!
(dotyczy przedpłaconej przesyłki Pocztą Polską)


Ps. Jeszcze w tym miesiącu w ofercie pojawią się wyjątkowe zestawy prezentowe – idealne dla rodziny i przyjaciół na Święta :)

Myślę, że propozycja darmowej wysyłki jest bardzo kusząca:)
Ja od siebie polecam herbatę zieloną Soczyste Winogrona.


Dodatkowo dla nowych klientów sklep ma ofertę powitalną ;)
A w niej do wyboru:
- zaparzacz 'Kulka"
- rabat 15% na pierwsze zamówienie
- rabat 5% na każde zamówienie
- 50g herbaty Mona Lisa (zielona z dodatkami)

Komentarze

  1. lubię wszelkiego rodzaju herbaty, mam zamiar niedługo zamówić zestaw do yerba mate:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cocoloco85, a ja nigdy nie piłam tej yerba mate, słyszałam o niej ale szczerze to boję się takiej nowości. Możesz ją porównać do jakiejś innej herbaty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ale ja nie pijam herbaty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. To się chyba skuszę niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że o tym napisałaś, jak darmowa wysyłka to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ModelDrink, w ogóle?

    Lady In Purplee, :)

    Beauty Wizaz,za zaoszczędzone pieniądze można zamówić więcej herbaty;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty