Essence, 2 in 1 eyeliner pen, liner we flamastrze

innowacja: 2 linery w jednym produkcie. użyj cienkiej końcówki do narysowania precyzyjnej, naturalnej linii. użyj szerszej końcówki aby stworzyć intensywny makijaż.

Pojemność: 1 ml
Cena: 11,99 zł
Sklep: Douglas, Super Pharm, Hebe, Tesco extra


To mój pierwszy liner we flamastrze. Zazwyczaj kupuje eyelinery z pędzelkiem. Ten we flamastrze ma dwie końcówki, czyli  wychodzi na to że mamy dwa eyelinery:)

cienka końcówka


szersza końcówka


Zalety:
- dwie końcówki
- bardzo łatwa aplikacja cieńszą końcówką
- trwałość (cały dzień)
- szybko schnie
- intensywny kolor
- niska cena

Wady:
- trzeba uważać i dobrze zamykać liner bo nie domknięcie skuwki może spowodować wyschnięcie tuszu
- szersza końcówka wymaga wprawy


Kreski wykonane cienką końcówką


Kreski wykonane szerszą końcówką
 (to makijaż z dziś, a jeszcze idę do pracy więc nie szalałam z grubością)


Myślę, że taki flamaster może się też przydać do ozdabiania okolic oczu, np. do namalowania panterkowego wzorku na powiece, ale to już nie moja bajka, tzn. chodzi mi o samo wykonanie:))
Dla mnie szersza końcówka jest dobra do uzupełnienia grubszej kreski, ale lepiej maluje mi się tą cieńszą:)
A Wy używacie eyelinerów we flamastrze?
Co myślicie o takim podwójnym linerze?

Komentarze

  1. miałam go dzisiaj w ręce. pisak z wibo nie wypalił,może ten będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. a co w pisaku Wibo było nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podobny z Avonu i wysechł mi po kilku dniach chociaż był domknięty.
    Mam teraz mały uraz do takich eyelinerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam go dopiero parę dni, na razie wszystko z nim ok:) pierwszym razem zwróciłam uwagę, że nie domknęłam dobrze skuwki, na szczęście szybko się zorientowałam i teraz zwracam uwagę na te skuwki:)

      Usuń
  4. ciekawy pomysł z tą podwójną końcówką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się być ciekawą porpozycją tymbardziej, że przekonałam się do pisaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo fajny szukam dobrego i mocno czarnego eyelinera w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nie lubię eyelinerów w tej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Cie, któryś zraził? ja w sumie używam tylko linerów z pędzelkiem, bo już nabrałam wprawy, ale warto czasem wypróbował coś nowego:)

      Usuń
  8. Fajny pomysł :) takie miłe 2 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zrażona do tego linera. Rozczapirzył mi się strasznie po jakimś czasie i w ogóle nie da się z nim pracować. Na początku ok, a potem masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa, ale to jest nowość, dostępna chyba od niedawna?

      Usuń
    2. tak to jest nowość, ale mają te same włókno i widzę,że są oba połączone po prostu zamiast dwóch :)
      takie jest moje zdanie i na krótki okres może jest ok a potem krzaki. Miejmy nadzieję,że jednak wzmocnili to :D

      Usuń
    3. cieszę się, że zajrzałaś do mnie ponownie;)
      w takim razie poużywam i zobaczymy, oby nie było tak jak piszesz:)

      Usuń
  10. Ja mam ten w żelu ale jakoś ostatnio mi nie pasi i szukam czegoś w piasku może to będzie to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj te w żelu to ja też uwielbiam, szczególnie za fajne kolory (turkus i fiolet)

      Usuń
  11. mam eyeliner w pisaku Bourjois, ale jest niewypałem. gdy tylko przekręcam go pisakiem do góry przy malowaniu kreski to jakby tusz przestał dochodzić do pisaka i przestawał malować. zraziłam się przez to do tego typu eyelinerów.

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, podoba mi siem. <3 Widzę, że całkiem ładnie kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie wiem że się nie skuszę, ale ciekawe rozwiązanie z dwiema grubościami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta trwałość całodniowa mnie skusiła, bo moje żelowe linery ostatnio odbijają mi się jakims cudem tak w kąciku zewnętrznym brzydko i nie wiem jaka jest tego przyczyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żelowe z essence? ja to jak krzywo narysuje kreskę to nie mogę jej zetrzeć, żeby poprawić, dla mnie są nie do zdarcia:D

      Usuń
  15. idealne te kreski! ja bym tak nie potrafiła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cooo? idealne? ciesze się, że tak myślisz;*, ale ja ciągle się jeszcze uczę i dużo brakuje mi do ideału, szczególnie jeśli chodzi o ogonki, zawsze wyjdą mi dwa różne;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty