Sensique, Fantasy Glitter, lakier do paznokci (nr 210 Confetti)

Brokatowy lakier nr 210 Confetti
(bez toluenu i formaldehydu)

Pojemność: 7ml
Cena: 5,40 zł
Sklep: Drogerie Natura
 
 
Piękny kolor. Nie mogę się już doczekać cieplejszych dni. Będzie świetnie wyglądał na paznokciach u nóg:)


Tym razem udało mi się zrobić lepsze zdjęcia:)


Trwałość średnia (3 dni)
Łatwo się go nakłada i szybko schnie:) 
Zmywanie to koszmar, chyba że zastosujecie metodę z folia aluminiową;)
Ja dziś wieczorem będę go zmywać właśnie tą metodą.


To już mój ostatni glitter. Skusiła bym się jeszcze na jakiś, ale w sumie kiedy ja to wszystko zużyje?
Dziś jeszcze zostałam w domu (chora;/) 
Czekam sobie na bardzo fajną przesyłkę:) Jeśli nie będzie żadnych opóźnień to będzie całkiem miły dzień:)

Komentarze

  1. kurczę, nie przemawiają do mnie te confetti na paznokciach. ale podobnie było w przypadku pękaczy i krokodyla, po prostu wolę tradycyjne lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutki ten lakier :) zdrowiej szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś już lepiej się czuje, ale nadal mnie jeszcze trzyma choróbsko;/ pocieszam się, ze jak teraz odchoruje to już będę miała spokój na jakiś czas:)

      Usuń
  3. Fajny jest ten lakier, tylko tak chropowato wygląda na paznokciu i to sprawiło, ze się na niego nie skusiłam...
    Zdrowiej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszeczkę jest chropowaty, ale nie tak bardzo na jaki wygląda;)

      Usuń
  4. Nie ważne że nie zużyjesz, ważne że Cie cieszą ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he
      ja nie lubię jak coś się u mnie marnuje;/ na razie pozostanę przy tych dwóch;)

      Usuń
  5. piękny ma kolor x3

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go w swojej kolekcji i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja coraz bardziej przekonuje się do brokatów i drobinek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah. Śliczny ;) W ogóle wszystkie te lakiery były świetne ( czytałam na bieżąco Twoje recenzje ;) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega jest ten kolor, ile nałożyłaś warstw ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajc zapomniałam napisać, a teraz nie pamiętam dokładnie, ale chyba trzy:)tak na pewno trzy:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty