Beauty Friends Cucumber Mask Sheet

Maseczka z zawartością ekstraktu z ogórka. Zwęża pory i zmiękcza szorstką cerę. Delikatnie oczyszcza i nawilża.

Pojemność: 23g
Cena: 7zł
Sklep: Allegro, Asian Store , (na eBay'u dużo taniej)


Maseczkę nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy na 20 - 30 minut. Resztki esencji pozostawiamy do wchłonięcia. Z tego względu użyłam jej wieczorem.


"Chusteczka" jest obficie nasączona dobroczynną substancją. Jeśli chodzi o zapach to mi nie przypadł do gustu;/ Niby ogórek, ale jakiś taki dziwny;/ Już w nocy gdy dotknęłam swojej twarzy czułam, że jest mega gładka i delikatna. Rano od razu poleciałam do lusterka, żeby sprawdzić efekty. No i ...? 

Troszkę się zawiodłam bo moje pory nie były zwężone, ale cera była porządnie nawilżona i gładka:) 


Ogólnie polecam:) Wygodna forma maseczki i dobrze nawilżona cera to już duży plus. Jak dla mnie mogłaby kosztować około 4-5 zł, wtedy na pewno częściej bym po nią sięgała. 7zł jakoś mi się już nie kalkuluje. 
A Wy miałyście okazje używać tej maseczki? Jakie są Wasze wrażenia? Podobne?

Komentarze

  1. używałam tyle, że pomidorowej i też mi bardzo pasowała. lubię formę tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji. Póki co jakoś nie mogę się przekonać do takiej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam tego typu masek, fajnie że nawilża. :) w końcu ogórkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam wszystkie maski tego typu, ostatnio z LUS - bambus i mango.
    Ale 7zl za jedna nigdy byl nie dala, maski Beauty Friends albo LUS na ebayu albo Gmarket kosztuja okolo 2zl i to cena, ktora mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o za 2 zł to pewnie spróbowałabym każdej:)

      Usuń
    2. Mam w rozbiórce zestaw maseczek LUS (zestaw, bo kupowane będą na Gmarket i inaczej się nie da). Po jednej sztuce Q10, Green Tea, Tomato, Mango i Marine Algae za około 10zł.

      Usuń
    3. o ciekawa propozycja:) zaraz poczytam o tych maskach i w razie czego mam się zgłosić do wątku na wizażu?

      Usuń
    4. czy może po prostu do Ciebie?

      Usuń
    5. Możesz u mnie jak będziesz zainteresowana.

      Usuń
    6. Pytałaś o rzeczy z zakładki wyprzedażowej, z aktualizacją tam ciężko, brakuje czasu ostatnio, wystarczy, że napiszesz co Cię interesuje z azjatyckich kosmetyków, a pewnie coś znajdę.

      Usuń
  5. Mam jakąś awersje do takich maseczek przyprawiają mnie o ciarki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, ja ją założyłam do łóżka, żeby nikt mnie nie widział:D ale zielone glinki również straszą;)

      Usuń
  6. nie miałam tego typu maseczek...jakoś niemiałam okazji wypróbować...Ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest moja pierwsza tego typu, mam jeszcze dwie inne wersje:)
      :*

      Usuń
  7. dostałam dziś paczuszkę ;) dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakby co to mam potwierdzenie ;)
    wysłałam poleconym więc myślę że jutro powinny u ciebie być :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się forma maseczki, ale jeszcze takiej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz ochotę spróbować to spójrz na ciekawą propozycje mllou kilka komentarzy wyżej:)

      Usuń
  10. Coś to dla mnie dziwnie drogie jak na kawałek maski a'la Hannibal Lecter XD

    OdpowiedzUsuń
  11. to bardzo się cieszę ;)
    oby się nosiły jak najdłużej !

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię tego typu maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze takiej maski, ale chętnie bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty