Owocowa eksplozja - Nowy błyszczyk Virtual w 9 soczystych kolorach!

Po cudownych pomadkach przyszedł czas na owocowe błyszczyki:)
Virtual nie próżnuje i co chwila nas czymś zaskakuje!


Nawilżający, kremowy błyszczyk Virtual Juicy Explosion jest idealny dla suchych i spierzchniętych ust. Nadaje ustom lśniący połysk oraz delikatny kolor. Doskonałe połączenie pigmentów z subtelną perłą sprawia, że usta nabierają pełnego kształtu i blasku. Błyszczyk Juicy Explosion pozostawia usta przyjemnie gładkie i miękkie. Lekka konsystencja nie skleja ust. Błyszczyk posiada świeży, owocowy zapach Tutti Frutti.
 
Bezparabenowa formuła została wzbogacona w kompleks witamin A, E, F oraz olej makadamia o silnym działaniu regenerującym, odżywczym oraz nawilżającym. Zapobiega pękaniu i pierzchnięciu delikatnej skóry – usta są zadbane i piękne!



Nowoczesne i  oryginalne opakowanie błyszczyka Juicy Explosion kryje w sobie 9 soczystych i lśniących kolorów.

25 Sparkling Glow


26 Sweet Peach


27 Paradise Pink


28 - Fruit Shake


29 - Wild Raspberry


30 - Cherry Cherry Lady




31- Rich Watermelon


32- Hot Pink


33 - Cocount Milk


 Pojemność: 9 ml
 Cena: 13 zł
Moje typy to 26 Sweet Peach, 27 Paradise Pink i 28 - Fruit Shake.
A jakie są Wasze typy?

Komentarze

  1. o u Ciebie też dzisiaj ten błyszczyk :) już trafiłam na jedną recenzję, wygląda bardzo apetycznie i opakowanie ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to nie miałabym zielonego pojęcia na który kolor się zdecydować :) Wszystkie są piękne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi niestety nie przypadły do gustu, ani kolory ani opakowania, takie troszkę tandetne, kojarzą mi się z dodatkiem do gazety ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze słowem tandetny się nie zgodzę, ale na pewno błyszczyki as mocno młodzieżowe;)

      Usuń
  4. nie kuszą mnie. Pewnie dlatego, że mnie błyszczyki w ogóle nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio wole pomadki, ale błyszczykami też nie gardzę:)

      Usuń
  5. Czuje się zaszczycona będąc Twoją super spamerką :D :*
    Mnie mleczko kokosowe zaciekawiło, ciekawe jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty