Zakupy przedwyjazdowe;)

Jutro z samego rana, a raczej jeszcze w nocy wyjeżdżam na mazury;)
Wyjazd mam zaplanowany na 4 dni. Jeśli jednak będzie ładna pogoda to zostaniemy dłużej.


Z tej okazji musiałam poczynić drobne zakupy;)

Dwie kwiatowe bokserki. Miałam straszny deficyt w bluzkach typowo letnich.


Sweterek, już dawno mi był taki potrzebny. Pasuje do wszystkiego i o to mi właśnie chodziło:)


Słodka gumka do włosów


Lokomotiv na chorobę lokomocyjną;/ Od dziecka mnie męczy ta uciążliwa dolegliwość.
Z wiekiem objawy są troszkę słabsze, ale jednak na dłuższe wyprawy wole wziąć tabletki.


I kawa na spróbę. Uwielbiam cukierki Kopiko! Jednak kawa była taka sobie;/
 Wole cukierachy;D


Także na kilka dni zniknę z blogspota. Na pewno będzie mi Was brakowało;/
Przygotowałam kilka notek więc nie będzie tu całkiem cicho;D
Do zobaczenia;*

Komentarze

  1. też masz chorobę lokomocyjną?Witaj w clubie...ja również na dłuższe wycieczki muszę wziąć proszki bez tego ani rusz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta choroba jest okropna;/ niby nic wielkiego a potrafi człowieka wykończyć;/

      Usuń
  2. Ten sweterek jest cudny! Uwielbiam takie, zresztą mam taki tylko z długimi rekawami i niebieski. Faktycznie do wszystkie pasuje (oczywiście dobrany kolorystycznie;)) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z długim rękawem jest jeszcze bardziej uniwersalny:)

      Usuń
    2. Ja wlaśnie teraz poluje na taki z krótszym ;) Udanego wypoczynku :*

      Usuń
    3. ja pewnie będę polować na taki z długim rękawem:D
      :*

      Usuń
  3. mi tez ten sweterek bardzo sie spodobal:)))) cudnej pogody Ci zycze zeby sloneczko dopisalo:)) pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie pogoda zapowiada się taka sobie, ale dzięki Tobie może wyjdzie na trochę słoneczko;*

      Usuń
  4. MAZURY...ile pięknych wspomnień:) udanego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiesz mi gdzie kupiłas ten sliczny sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  6. szalejesz. :) marzą mi się mazury. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jak jechałam pierwszy raz na mazury to byłam strasznie podekscytowana, jakieś kilka lat temu;) teraz jakoś tak jadę bardziej na luzie, chociaż cieszy mnie fakt, że będę w zupełnie innym miejscu niż wtedy;) nie lubię jeździć w to samo miejsce, wole poznawać ciągle nowe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bluzeczki i sweterek :)
    Miłego wypoczynku życzę!

    +
    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, pełno było kolorów tych torb (żółte, niebieskie, pomarańczowe, kolorowe paski) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne te boksereczki sweterek tez:)! zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wypoczynku! Śliczne koszulki w kwiatki, śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek :) Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty