e.l.f. Beauty Encyclopedia - paleta do oczu Basic Eyes

Paletka cieni w formie książki, na okładce której znajdują się porady odnośnie makijażu oka. Paletka zamyka się na dwa magnesiki.
W skład Encyklopedii wchodzi: 12 perłowych lub matowych cieni w kamieniu, 2 cienie o konsystencji kremu, 1 czarny lub brązowy eye liner w formie kredki, 1 aplikator gąbkowy zakończony pędzelkiem.
Encyklopedie te dostępne są w 3 wersjach:
- Everyday Eyes,
- Basic Eyes,
- Sparkle Eyes. 

Pojemność:
Cena: 29 zł
Sklep: drogerie internetowe, Allegro


Niestety kolory nie są dla mnie;/ Za dużo w nich perły, brokatu itp;/ Ostatnio używam tylko matowych cieni, a ta paletka poszła w odstawkę.


Uważam jednak, że encyklopedia jest godna uwagi. Osoby lubiące błysk na oku na pewno będą zadowolone:)


Zalety:
- niska cena
- wygodna forma paletki
- bardzo dobra pigmentacja, szczególnie tych ciemniejszych kolorów
- trwałość średnia
- dobra i trwała kredka, której już nie ma

Wady:
- za dużo perły
- cienie się osypują
 - kremowe cienie są jak dla mnie za błyszczące;/


W paletce została też umieszczona instrukcja jak wykonać makijaż oka. Dla mnie akurat nieprzydatna. nie potrafię korzystać z tego typu poradników.

Swatche


kremowe
 

Podoba mi się bardzo to, że wsadzono te cienie do książki.
W razie czego jestem chętna na wymianę tej palety na jakąś inną, najlepiej matową lub delikatnie perłową;)

Komentarze

  1. ja również ostatnio używam tylko matowych cieni, inne toleruję tylko u innych osób. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio też wolę matowe, ew z takim delikatnym połyskiem, ale bardzo delikatnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory są ładne, tylko szkoda, że większość mocno perłowa;/

      Usuń
  4. na lato głównie maty, ale cienie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może to właśnie pora roku mnie tak zniechęca do perły?

      Usuń
  5. wyglądają całkiem fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre kolorki są bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty