Essence - lakier do paznokci colour&go

Nowa formuła sprawia, że lakier szybko schnie, ma wysoki połysk i długą trwałość. Dodatkowo pędzelek XXL umożliwia szybką i łatwą aplikację, a nowa butelka ma większa pojemność.

Pojemność: 8 ml
Cena: 6,99 zł
Sklep: Douglas, Super Pharm, Hebe, Tesco extra

129 the boy next door

Ostatnie zdjęcie ze starą buteleczką;D


Nowy lakier ma większy i dłuższy pędzelek.


Taki pędzelek pozwala na szybszą aplikacje.


Zalety:
- duży połysk
- duży wybór kolorów
- wygodny, płaski pędzelek
- łatwa aplikacja
- trwałość (mam go już 3 dni na paznokciach, końcówki są już lekko starte)
- schnie dość szybko

Wady:
- dla mnie nie ma (chociaż mam sentyment do starej wersji;))


Lakier specjalnie nałożyłam na bazę bez formaldehydu (tak przynajmniej przypuszczam, że allround talent go nie ma), żeby łatwiej sprawdzić wytrzymałość nowej formuły. Dobra trwałość na bazie zawierającej formaldehyd to normalka. Myślałam nawet, żeby nałożyć go bez bazy, ale ostatecznie nie chciałam narażać moich pazurków.



Kolor bardzo ładny, ale myślę, że częściej będę go nosić jesienią:) Widzicie jak się błyszczy?

A tak prezentuje się cała gama kolorystyczna


Dziś byłam w Super Pharm i widziałam już kilka produktów w cenie 3,99 zł. 
A dokładnie:
- błyszczyk tint it! colour changing lipgloss,  
  - on top lipgloss nr 01, 02, 03,
- multi action false lashes mascara
-  long-lasting eye pencil
Akurat nie na te produkty poluje więc obeszło się bez zakupów;/

Komentarze

  1. Śliczne kolorki!
    Podoba mi się opcja większego pędzelka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną nazwę ma ten lakier. Kolor bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek nie dla mnie, ale widzę że kolekcja ma sporo innych, które wpadłyby mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten kolor w starej buteeczce. ogulnie stara wersjapodoba mi sie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a stara wersja tego lakieru tez tak błyszczy?

      Usuń
    2. blyszczy, nawet jak pokrylam go brokatem lancastera..
      fotki sa na moim blogu...oadaj

      http://anuszka1979.blogspot.com/2012/07/lakier-lancaster-magic-nailgloss-czyli.html

      Usuń
  5. Ja byłam ostatnio w Naturze ale u mnie jeszcze były stare buteleczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowe lakiery w Super Pharm, Douglas, Hebe i Tesco extra powinny pojawić się 20.08 a w niektórych drogeriach moga być później;)

      Usuń
  6. Boski kolor ;)
    A buteleczka fajna, zgrabna i kształtna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście mocno błyszczy - co mnie w sumie nie zachęca. ja dla mnie mógłby mieć głębszy odcień, na pewno ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na te nowe lakierki, póki co jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor, pięknie błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pędzelek, ale buteleczki chyba wolałam stare, miały swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dizajn jak najbardziej na plus, ale wolę jednak stary pędzelek :O

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow nie wiedzialam ze weszly do sklepow juz te nowe buteleczki z lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowe lakiery mogą w różnych terminach się pojawić:)

      Usuń
  13. Hm, muszę się gdzies wybrać w poszukiwaniu nowych Essence. Ten niebieski bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O to dlatego promocja w naturze ;D
    Nie słyszałam o nowej odsłonie Essence, trzeba wypróbować.
    A kolor fascynujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdaje mi sie, czy w nowej gamie kolorystycznej niema Make it golden?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty