Kosmetyki od eZebra

Dziś listonosz przyniósł mi paczkę od drogerii internetowej
ezebra.pl
gdzie możecie kupić kosmetyki takich firm jak
 Revlon, Loreal, Sally Hansen, Bourjois, Max Factor 


W sumie to była niespodzianka! Dziś od rana miałam kilka spraw do załatwienia i nie myślałam o przyjemnych rzeczach. Wpadłam do domu a tu paczka wypchana kosmetykami;D


Sally Hansen
Do tej pory nie miałam zbyt dużego doświadczenia z kosmetykami tej firmy. Miałam tylko sypki puder i kilka lakierów. Chętnie poznam inne produkty.


Manhattan
Markę bardzo dobrze kojarzę, ale w sumie też nie wiele kosmetyków wpadło w moje ręce. Na pewno miałam korektor pod oczy i błyszczyk.



Avon
Ta firma ma rzesze zwolenniczek jak i przeciwniczek;)
Ja jestem pośrodku. Zdarzało mi się trafić na buble jak i na prawdziwe perełki;) Szczególnie w kolorówce można znaleźć coś fajnego:)


Maybelline
Firma, która bardzo lubię:) Obydwa produkty na pierwszy rzut oka strasznie mi się podobają:)
Oby korektor nie okazał się dla mnie za ciemny;/


Dobra informacja dla Was:)
Kilka produktów nie przypasowała mi kolorystycznie więc myślę o rozdaniu;)

Dajcie znać czy znacie drogerie
ezebra.pl
i co ciekawego tam kupujecie:)

Komentarze

  1. Iiiiile wspaniałości!:) super paczucha:D
    Do mnie pan Grzegorz z ezebry napisał już jakiś czas temu, chyba z miesiąc i nastała cisza.. ani maila, ani paczki, wiec chyba jednak się rozmyślił:p no chyba, że awizo które obok mnie leży to paczka od nich. Długo czekałaś na swoją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez była cisza;) nie wiem ile minęło od naszych maili ale myśle że ze 3 tygodnie i w sumie też już zaczęłam się zastanawiac czy paczka zaginęła, a może jednak nici ze współpracy.
      To awizo to pewnie paczka z eZebry;) podejrzewam, ze w tym samym czasie nam je wysłali:)

      Usuń
    2. oo to fajnie by było, taki miałam beznadziejny dzień, przydało by się coś na poprawę humoru:)

      Usuń
    3. po otwarciu takiej paczki humor gwarantowany;)

      Usuń
  2. ladna niespodziankę zrobili:)milego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka fajnych niespodzianek znajduje się w ten paczce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczka ;D
    Miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :) Nie ma nic lepszego, niż paczka z rana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię kosmetyki kolorowe z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, super współpraca, same cudeńka :) miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm. ja ją chyba kupiłam w drogerii Aster ( teraz Aster "łączy się " z Naturą , więc popatrz też w naturze ) .

    Co do podkładu to właśnie palcami już kombinowałam z podkładem mamy i niezbyt mi ta metoda odpowiada . :/

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie tez dzisiaj wpadla paczuszka do e-zeberki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko świetna do tego taka ilość, gratuluje współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale pewnie za niedługo bliżej poznam :D gratuluję udanej współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak;) dzięki:* i zapraszam już niebawem na rozdanie z eZebrą:)

      Usuń
  12. Gratuluję współpracy :) Bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, tez czekam a swoja paczkę.. Dużo ciekawych rzeczy wypatrzyłam u Ciebie penseta fajna, korektor mnie ciekawi, lakier z manhattanu ciemnu-extra

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta seria kosmetyków Avon była w sprzedaży jakieś 10 lat temu, sprawdź daty ważności i uważaj...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty