Bałtów - najwiekszy kompleks turystyczny w Polsce

Dziś mam dla Was kilka fotek z mojego Sylwestra, którego spędziłam w Bałtowie. Nie wiem czy znacie tą miejscowość? Mi zawsze kojarzyła się ona z dinozaurami;)
Bałtów leży w województwie świętokrzyskim w powiecie ostrowieckim. 


Atrakje:
- Jurapark - park dinozaurów
- zwierzyniec bałtowski
- spływ tratwami
- park rozrywki
- cinema 5D kino emocji
- kraina koni
- kolejka rollercoaster
- prehistoryczne oceanarium
- kamienne oko
- Szwajcaria Bałtowska
- i inne (np. zima jest wioska Świętego Mikołaja)
link do szczegółów






Jeśli nie jeżdzicie na nartach to polecam do Bałtowa jechać na wiosnę lub w lato. Wtedy jest więcej atrakcji:)


Ja na pewno tam jeszcze pojadę:)

Takim autobusem zwiedza się zwierzyniec





Najwięcej atrakcji jest dla dzieci.



Rollercoaster


Sylwestra spędziłam w gronie znajomych. Po 23 mieliśmy ognisko z kiełbaskami:)


Wyjazd był bardzo udany i przede wszystkim wesoły. W życiu się tak nie uśmiałam;)
A Was zachęcam do przyjazdu do Bałtowa.

Komentarze

  1. Dinusie! :D
    Ja byłam w zeszłym roku w Krasiejowie - też mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam i w Polsce są trzy takie parki Bałtów, Krasiejów i Solec;)

      Usuń
  2. Jako dziecko często jeździłam do parku dinozaurów, tylko nie pamiętam już gdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam tam chyba ze 2 razy i podobało mi się !

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam tam ze 2 razy, jak byłam młodsza :) raz na wycieczce szkolnej, mam bardzo dobre wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty