Podwójny lakier od Wibo

Ten lakier pochodzi chyba z jakiejś limitki. Nie jestem pewna bo swój egzemplarz wygrałam;)
Idealne kolory do manicure typu ruffian. Nie wiem czy podołam takiemu wyzwaniu, ale muszę w końcu spróbować.

French Duo Color nr 05
2x5ml/10zł


French manicure zawsze przykuwa uwagę swą elegancją. Niezastąpiony i zawsze modny przeszedł obecnie gruntowną metamorfozę. Krzykiem mody są wariacje, wypierające klasyczną biel końcówek na korzyść innych, bardziej zdecydowanych barw. Połączenie wyrazistych kolorów w lakierach French Duo Color, to obecnie najmodniejsze manicurowe trendy. Każdy z nich to oryginalny zestaw lakierów w 2 dwóch różnych barwach, np. pomarańczowej i różowej lub turkusowej i fioletowej.


Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie kolor zielony. O ile granat od razu wydał mi się w porządku, to ta zieleń mnie trochę przerażała. Dopiero na paznokciach całkowicie mnie do siebie przekonała.


Zalety:
- świetnie dobrany zestaw kolorystyczny
- krycie po dwóch warstwach
- schnie w normie
- nie smuży
- przystepna cena

Wady:
- trwałość dwa dni, zielony lakier ma zupełnie inną konsystencje i trzyma się dłużej


Podoba Wam się takie połączenie kolorystyczne?

Komentarze

  1. zielony bardziej przypadł mi do gustu;)
    takie lakiery to dobre rozwiązanie na podróż:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zielony ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa kolory bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nigdy nie zdecydowałabym się na takie połączenie;)

      Usuń
  4. Niebieski ma przepiękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski bardzo mi się podoba :)Zielony troszkę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony jest ładny, taki niespotykany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, jeszcze nie spotkałam się z takim odcieniem zielonego;)

      Usuń
  7. Niebieski świetny... ale i tym zielonym bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony bardzo mi się spodobał mimo tego, że nie przepadam za tym kolorem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie należę do fanek tego koloru, a w moim zbiorze co raz więcej pojawia się zieleni;?

      Usuń
    2. Kochana, to tak samo jak ja nie przepadałam za intensywnymi kolorami zimą- teraz takie noszę cały czas! :)

      Usuń
    3. hehe, ja też teraz częściej sięgam po kolor, a kiedyś tylko szary, czarny i brązowy;)

      Usuń
  9. Bardzo fajne połaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Razem mi się jakoś nie podobają, ale osobno muszę wyglądać świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ćwiczę ruffian manicure;) myślałam, że jest to trudniejsze zadanie, chociaż nie powiem, żeby mi wychodziło równo, ale i tak jestem zadowolona z pierwszych efektów;)

      Usuń
    2. Ja tą szybszą wersję zrobiłam z tymi śmiesznymi naklejkami do frencha, akurat miałam jakieś wiekowe z Essence.

      To wcale nie jest takie trudne, ale łatwiej idzie z zaokrąglonymi pędzelkami :) Pokaż co Ci tam wyszło ;)

      Usuń
    3. e na razie nie ma co pokazywać ćwiczyłam na starym mani, tylko po dwa pazurki, może wkleję fote na FB;)
      A ja niedawno pozbyłam się wszystkich naklejek do frencha bo nie były mi potrzebne;/

      Usuń
  11. Granat wygląda rewelacyjnie. Chętnie bym się w niego zaopatrzyła. Jeśli chodzi o zieleń, to wolę butelkowe odcienie:)

    Ja też nie próbowałam ruffiana, ale od pewnego czasu chodzi mi po głowie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaj uz jestem po pierwszych próbach ruffiana i chce więcej;D

      Usuń
  12. Fajny blog ;) Wpadnij na mojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten lakier.
    Zapraszam http://kraina-testow.blogspot.com/2013/01/niespodzianka-dla-mnie-od-was-i-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty