Katherine.pl - zapraszam na trzecie zbiorowe zamówienie ;)

Miałam już nie robić kolejnego zamówienia, ale kusi mnie kilka drobiazgów;D 
Zasady są takie same jak poprzednio, a mianowicie:
 
1. Wszystkie chętne (zdecydowane na 100%) proszę o kontakt na maila anitabre@op.pl
- proszę o linki do zamawianych rzeczy i liczbę sztuk
- dane do wysyłki do Was

2. Chciałabym wpłatę pieniędzy przed dokonaniem zamówienia, ponieważ nie dysponuje zbyt dużą sumą na moim koncie i dodatkowo chce wyeliminować ewentualne nieporozumienia - tzn. nie chce po prostu zostać z zamówioną przez kogoś biżuterią.

Zamówienia zbieram przez cały weekend. W grę wchodzi tylko przelew internetowy, gdyż zamówienie chce złożyć już w poniedziałek (27.05), także przelewy musicie zrobić najpóźniej w niedziele.

 
W sklepie podane ceny są cenami netto, aby zobaczyć ceny brutto wystarczy zarejestrować się i dodać wybrane rzeczy do koszyka, tam automatycznie sklep doliczy podatek.
Mam nadzieję, że przekroczymy 300zł, wtedy wysyłka do mnie będzie za darmo.

Cennik wysyłki do Was:
- list polecony ekonomiczny 6zł
- list polecony priorytet 7zł
- koperta bąbelkowa (1zł,1,5zł, 2zł) - w zależności od liczby i wielkości biżu
W razie nadwyżek będą zwroty;)

Zapraszam:)

Komentarze

  1. Zraz popatrzę i może na coś się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety Rossmann spłukał, więc poczekam do nastepnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, następnego zamówienia ma nie być, ale coś czuje, ze to tylko puste słowa ;D
      to do następnego;*

      Usuń
  3. ja się chyba przyłączę :) zobaczę co mają i jak coś to maila wyślę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak nie :( nic mnie nie urzekło jakoś szczególnie..
      tak jak Marta - następnym razem się skuszę :)

      Usuń
    2. oki, coś mało chętnych tym razem;/

      Usuń
  4. Mnie też spłukało ostatnio po przecenach ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to się zgłaszam i przesłałam już mejla z informacjami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty