Lovely False Lashes - efekt sztucznych rzęs

Wielofunkcyjny tusz do rzęs: pogrubia, wydłuża i podkręca. Kształt szczoteczki pozwala na precyzyjną aplikacje tuszu pokrywając rzęsy równomierną warstwą tuszu, nie pozostawiając nieestetycznych grudek.

Pojemność: 11g
Cena: 8,99zł
Sklep: Rossmann


Maskara posiada dużą i wygodną szczoteczkę. Ja już zdążyłam się przyzwyczaić zarówno do małych jak  i dużych szczoteczek. Chyba nic mnie już nie zaskoczy jeśli chodzi o szczoteczki;D


Zalety:
- solidne opakowanie
- wygodna szczoteczka
- nie skleja rzęs, wręcz je pięknie rozdziela
- nie rozmazuje się
- nie osypuje
- nie zostawia grudek
- daje naturalny, codzienny efekt
- niska cena

Wady:
- nie pogrubia

Efekt po nałożeniu jednej warstwy


Po dodaniu drugiej bardzo cienkiej warstwy


Jest jeszcze szansa, że po dłuższym używaniu tusz się rozkręci. Ostatnio miałam tak z mascarą Astor, która dawała bardzo naturalny efekt, a po każdym następnym użyciu moje rzęsy coraz mocniej były podkreślone;)  O takich sytuacjach będę dawała znać przy comiesięcznych notkach z zużyciami;)

Komentarze

  1. na mascare za 13zł efekt bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena faktycznie niska:) Nieźle całkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi szczotkami, zawsze się gdzież na oku ubrudzę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nauczyłam się operować dużymi szczoteczkami;)

      Usuń
  4. mi ta szczoteczka sie podoba, tylko szkoda ze nie pogrubia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po cichu licze, ze jeszcze się rozkręci z tym pogrubieniem;)

      Usuń
  5. ze szczoteczkami mam to samo,nic mnie juz chyba nie zaskoczy :) ładnie podkręca ten tusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, no to rzuciłyśmy wyzwanie producentom tuszów;)

      Usuń
  6. Zdecydowanie wolę silikonowe szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też preferuje silikonowe szczoty:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie takich szczoteczek :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wielka szczota :) Jestem ciekawa, czy się "rozkręci", na razie efekt jest dla mnie zbyt naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to jakiś nowy Maybelline :D Szczoteczka dla mnie za duża i na bank bym sobie wymalowała wewnętrzny kącik oka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt codzienny moim zdaniem dobry, ja mam z Wibo tą zieloną i jestem z niej bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, ja praktycznie zawsze tak mam z tuszami :) dopiero po kilku tygodniach zaczynam się z nimi zaprzyjaźniać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wydłuża ładnie ale fakt pogrubienie kiepskie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tydzień temu kupiłam ten tusz i właśnie wrzuciłam recenzję. Zgadzam się z Tobą w każdym aspekcie. Tylko w moim rossmannie kosztował 8,99 bez promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie wiem skąd ja ta cenę wytrzasnęłam, już poprawiam;*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty