Naturalny makijaż z Amilie

Wczoraj otrzymałam paczuszkę od
Paczka jest malutka, ale skrywa w sobie prawdziwe skarby;)

ach ta urocza kokardka;)

Od wczoraj mój makijaż jest bardzo naturalny;)


Jak mnie cieszą te wszystkie próbki różów. Chce je poznać wszystkie;)
Pełnowymiarowe produkty to podkład w odcieniu Latte oraz róż Apple Blossom.


Dużym plusem jest ruchome sitko, pozwalające na zakrycie dziurek (tak jak w przyprawach). W czasie podróży nic nam się nie wysypie;) Fajne rozwiązanie! Brakowało mi takiej funkcji w sypkich pudrach i różach.

 Amilie to kosmetyki mineralne
- nietestowanie na zwierzętach
- o wysokiej jakości w przystępnej cenie
- dbające o ochronę środowiska

Znacie produkty Amilie?

Komentarze

  1. O to ruchowe zamknięcie jest rzeczywiście świetne, przy minerałach od AM mi tego brakuje. Czekam na recenzję, bo interesują mnie te minerałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie też brakowało takiego systemu, fajnie że ktoś wpadł na taki genialny pomysł;)

      Usuń
  2. Fajnie wyglądają te minerałki:) kiedyś miałam próbki minerałów z Lily Lolo i Annabelle i miło wspominam, może skusze się na próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobny post, bo wczoraj także odebrałam paczkę od Amilie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie zapakowana ta paczuszka :D zazdroszcze podkładu ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna paczka świetne róże

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te kosemtyki ;) a firmy niestety nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas napiszę coś więcej o kosmetykach Amilie

      Usuń
  8. Nie znam tych produktów, ogólnie mam małe doświadczenie z minerałami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ją też nie mam dużego doświadczenia z minerałami;)

      Usuń
  9. Miałam póki co do czynienia z próbkami tych minerałków. Ale różów nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super paczuszka :)
    wielbię minerały *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam okazji ich używać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam minerałów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz kiedyś spróbować, chociaż jakiejś próbki;)

      Usuń
  13. tez czekam na paczuszkę od Amilie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna paczka ^^ A tej firmy nawet nie znałam :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty