Lipcowe zużycia

W tym miesiącu ledwo pomieściłam wszystkie opakowania w koszyku na zużycia;D


Standardowo zaczynam od największych butli


1. Batiste suchy szampon Cherry
Link do notki klik
Opakowanie jest tak urocze, że aż szkoda wyrzucać;/
200ml/14,99zł

2. Wella Pro Series lakier do włosów zwiększający objętość
Bardzo lubię lakiery Welli, ale ta seria średnio mi przypasowała. U mnie lepiej spisują się lakiery z serii Wellaflex. Według mnie lepiej utrwalają fryzurę.
400ml/około19zł

3. Wella Pro Series Moisture odżywka do włosów
Pisałam o niej tu
500ml/14,99zł


4. Farmona Tutti Frutti aromatyczna sól do kąpieli brzoskwinia & mango
Pisałam o niej tu
Musze dodać, że świetnie zmiękcza stopy. Moczyłam sobie w niej stópki i na chwile mogłam zapomnieć o pumeksie;) 
600g/10zł

5. Farmona Tutti Frutti cukrowy peeling do ciała brzoskwinia & mango
Pisałam o nim tu
Jego największą zaletą było porządne natłuszczanie i wydajność.
300g/16zł


6. AA Help Cera Atopowa mleczko do demakijażu
Jestem na nie! Bardzo polubiłam płyny micelarne i mleczka zaczęły mnie wkurzać. Niestety mam jeszcze kilka innych butli w zapasie;/
250ml/15zł?


7. L'Oreal Paris Ideal Soft oczyszczający płyn micelarny
Pisałam o nim tu
Mój absolutny faworyt w kwestii demakijażu zarówno twarzy jak i oczu. Jeszcze raz polecam:)
200ml/14,99zł



8. Nivea odżywczy balsam do ciała pod prysznic
Musze przyznać, że balsam jest godny uwagi. Nie przepadam za klasycznym zapachem kosmetyków Nivea i całkiem możliwe, że sama bym po niego nie sięgnęła;/  Balsam spełnia swoją role i gdy nie miałam czasu na użycie normalnego mazidła do ciała to ten produkt ratował moje nogi przed przesuszeniem.
Używałam miniaturki 50ml

9. Eveline Just Epil krem do depilacji (ultradelikatny)
Normalny krem do depilacji. Niczym szczególnym się nie wyróżnia.
125ml/ 7-8zł

10. BeBeauty Brazylia SPA ujędrniające masło do ciała z ekstraktem z guarany
O ile masło w wersji zapachowej Afryka (klik) bardzo polubiłam to zapach Brazylii bardzo mnie męczył. Nie polecam!
200ml/7,00zł


11. Naturalis hydrolat z kwiatu kocanki
Kolejny bardzo przyjemny w użyciu hydrolat.
100ml/około6zł

12. Naturalis olejek myjący nawilżający
Pisałam o nim tu
Dzięki niemu zaczęłam myć buźkę olejkami;)
100ml/11,80zł


13. Naturalis ananasowy peeling enzymatyczny z ekstraktem z wierzby
Pisałam o nim tu
Ze względu na niechęć do mieszania nie prędko się na niego skusze.
30g/12,50zł




14. Biochemia Urody olej kokosowy EKO
Pisałam o nim tu
Pięknie pachnie, nawilża i nie zapycha.
50ml/10,50zł

15. Olej kokosowy rafinowany
Nie polecam kupować oleju rafinowanego! Nie pachnie i podejrzewam, że jego właściwości też na tym tracą. Używałam go tylko do pielęgnacji ciała.
60g/około 15zł


16. Soraya ochronny krem do twarzy SPF30
Bardzo fajny krem za niewielkie pieniądze. Posiada wysoki filtr, nawilża, dobrze współgra z każdym makijażem i nie zwiększa błyszczenia. Aktualnie Soraya wypuściła na rynek nową wersje tego kremu SPF25
50ml/około 15zł

17. Synchroline Synchrovit face cream krem przeciwzmarszkowy z witaminą A+E 
Nie dla mnie. Zużyłam go stosując na noc, jednak jak dla mnie jest za tłusty.


18. Palgantong Sun Powder SPF30 sypki puder do twarzy
Średniaczek. Może gdyby był jaśniejszy to by mi bardziej przypasował.

19 i 20. Skin79 miniaturki BB kremów
Obydwie wersje nie powaliły mnie na kolana. Są ok, ale nie przekonały mnie do zakupu pełnowymiarowych opakowań

21. Lovely False Lasches Mascara
Pisałam o niej tu
Rzeczywiście mascara po jakimś czasie się rozkreciła i dawała wyrazistszy efekt, ale nadal to był raczej dzienny efekt.
11g/13zł

KONIEC

W tym miesiącu poszło mi naprawdę dobrze;)
A Wam?

Komentarze

  1. Oleje rafinowane jeśli chodzi o właściwości to teoretycznie są lepsze, bo mają dłuższą ważność, są dla alergików, ale przy tym nie mają właśnie charakterystycznych zapachów co przy kokosowym może być minusem, ale przy choćby arganowym plusem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mnie zaskoczyłaś;) a ja się bałam tego rafinowanego nałożyć na twarz;/

      Usuń
  2. sporo udało ci się zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Micel z Loreal jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal walczę z denkiem, może nawet trochę przymknę oko na ostatni dzień miesiąca i powalczę z niektórymi kosmetykami ze 2 dni dłużej bo czuję że denko już widać i czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, po Twojej recenzji skusiłam się na zakup tego micela z Loreala i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tych produktów ;P.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta mascara lovely fajnie rozdziela rzęsy, ale chyba tylko to ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, jak dużo :)
    Muszę kiedyś spróbować tego micela z L'Oreal w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tutti frutti mam,lubię i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię BB Skin79, chociaż skubaniec wybledza mi karnację! Balsam pod prysznic mnie kusi(ł), ale parafina w składzie i próbka nie zachęcają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie mógłby być jeszcze jaśniejszy ten BB krem;D
      ja na razie jeszcze jakoś tak nie patrze na parafine jeśli chodzi o pielęgnacje ciała;/

      Usuń
  11. Spore denko - nie miałam nic z tych rzeczy .

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo Atinko poszalałaś ;)Gratuluję takich zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupiłaś te miniaturki kremów BB? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miniaturki mam z wymiany, ale widywałam je w różnych sklepach internetowych, teraz nie przypomnę sobie gdzie dokładnie;/

      Usuń
  14. ten krem Soraya do opalania właśnie kupiłam przed urlopem w ciepłych egzotycznych krajach. Seria słoneczna SOraya jest najlepsza ze wszystkich kosmetyków ochronnych na słonce. Bardzo dobrze chronia, nawilżają, nie zmywają się od razu po kontakcie z wodą. Nawilżają skórę, mają fajny zapach i latwo sie rozprowadzają, co jest istotne przy smarowaniu dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tym roku chce spróbować czegoś innego, lle w razie czego wiem, że mogę wrócić do Sorai:)

      Usuń
  15. Ja krem ochronny z filtrem 25 używam latem zamiast kremu na dzień. Dobrze sie sprawuje pod makijaż i chroni dobrze. Lubie cała serię ochronna, doceni ją każdy kto ma dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty