Organizacja kolorówki z easyGlam

Dziś pokażę Wam jak od niedawna wygląda organizacja mojej kolorówki, której używam codziennie.
W jednym organizerze udało mi się pomieścić wszystko czego potrzebuje, a nawet trochę więcej;)


Dane techniczne:
(aż mi się studia przypomniały;))

Wielofunkcyjny organizer na kosmetyki składa się z :

- jednej dużej komory idealnie mieszczącej podkłady, pudry, róże lub kosmetyki pielęgnacyjne

- dwóch przegród na pędzle do makijażu

- 20-stu przegródek o różnej głębokości na szminki, błyszczyki oraz kredki do oczu


Wymiary:

Podstawa: 21 cm x 13,5 cm (głębokość)

Wysokość: 4,5 cm (przód) – 8,5 (tył)

Cena: 44,99zł

tak prezentuje się moja mini drogeria;d

 To jest mój trzeci organizer z easyGlam i szczerze mówiąc ten chyba był mi najbardziej potrzebny;D Bardzo podoba mi się to, że wszystko mam pod ręką i jeśli nawet w pośpiechu powkładam kosmetyki nie na swoje miejsce to i tak mam wszystko na widoku. No i pędzle wreszcie mają swoje miejsce! Zazwyczaj mi się gdzieś poniewierały, a przecież to takie delikatne maleństwa, szczególnie te z EcoTools, które musiały dostać podsypkę z kamyków do akwarium;)

Jak Wam się podoba moja mini drogeria?
W przyszłości zamierzam pochować organizery do szafki i zostawić na wierzchu tylko ten najmniejszy na szminki i błyszczyki. 

Komentarze

  1. fajne są, ale mi najbardziej podoba się ten na lakiery :)
    chciałabym jeszcze taki z 2 szufladkami, też przezroczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z szufladkami jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zbiorek :) oj ile jak bym dała za taką organizację :) choćby za małą komódkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;*
      stopniowo wszystko da się zrobić, może zacznij od czegoś małego;)

      Usuń
    2. Chciałabym, jednak nie mam miejsca już w mieszkaniu na stawianie czegokolwiek :( pozostają tylko pudełka.

      Usuń
  4. ja przyznaje, ze nie lubie jak wszystko jest na wierzchu, komoda z przegorkami- tak jak przechowuje cuda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię patrzeć na mój zbiorek, ale niekoniecznie chce, żeby każdy go widział;D

      Usuń
  5. kurcze też mi by się coś takiego przydało :)zapraszam na konkurs, ciuszki do wygrania:) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym móc mieć miejsce, żeby to postawić, jednak wolę mieć wszystkie kosmetyki/pędzle/lakiery pochowane...

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja :D zazdroszcze Ci takiego organizatora :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to zorganizowałaś, ja niestety wciąż próbuję znaleźć idealną opcję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu kupic ten organizer ; ]

    http://nusia-nuusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten organizer, chyba sobie taki sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super organizacja kosmetyków ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja korzystam z plastikowych pojemniczków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakierowy to właśnie rodem z drogerii, super to wygląda :)
    ja mam szufladki z Biedronki i sobie chwalę, ale że jestem gadżeciarą, to zapewne nabędę kilka organizerów jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam te szufladki z Biedry, ale tam trzymam próbki perfum i kolorówkę, którą rzadko używam;)

      Usuń
  14. właśnie posegregowałam swoje lakiery i inne bzdety ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ten wypełniony kolorówką wygląda tak świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle czekam na niebieski eyeliner z Wibo ;)

      Usuń
    2. aktualnie przebywam po za domem i niestety zapomniałam wziąć go ze sobą;/

      Usuń
  16. ale suuuper! Czemu ja nie mam większego pokoju, albo nie da się go rozszerzyć :D No nic, ale przynajmniej u Ciebie mogę popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi;) do małego pokoju polecam mały organizer na szminki;)

      Usuń
  17. bardzo fajnie, wszystko w jednym miejscu i pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, ale o wiele za małe na moje potrzeby :(

    OdpowiedzUsuń
  19. W Ikei kupiłam sobie plastikowy pojemnik z przegrodami i póki co mi całkowicie wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie widziałam jeszcze takich pojemników w Ikei;/

      Usuń
  20. Świetny jest ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty