Lipcowy ShinyBox - ranking kosmetyków

W lipcowym pudełku ShinyBox najbardziej zainteresowały mnie kosmetyki Uriage i to one okazały się być dla mnie numerem jeden;) Szczególnie woda termalna, która pomogła mi przetrwać najgorsze upały.

URIAGE Woda termalna
Cena rynkowa 23,50zł/150ml
50ml

URIAGE Creme Lavante, krem do mycia
Cena rynkowa 65zł/500ml
15ml


Zaraz za nimi plasuje się baza pod cienie od Grashki, która podbija kolor i przedłuża trwałość cieni. Jej konsystencja jest miękka więc aplikacja jest łatwa i przyjemna. W pudełku był też cień, ale to nie moja kolorystyka;/

GRASHKA Baza pod cienie i do ust
Cena rynkowa 11,90zł/1,2ml
produkt pełnowymiarowy

GRASHKA Perłowy cień do powiek
Cena rynkowa 17,90zł/2g
produkt pełnowymiarowy


Nawet ze słabiutkiej pigmentacji potrafi coś wydobyć;)


Trzecie miejsce zestaw od L'Occitane. O żelu pisałam tu


I na koniec specjalny prezent od Wibo
 Lakier do paznokci Extreme Nails oraz cień do powiek z jedwabiem. Z tego duetu najbardziej przypasował mi lakier do paznokci.


A jak wygląda Wasz ranking lipcowego pudełka?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty