Isana Body Butter Walnussmilch - masło do ciała orzech włoski i mleko

Masło do ciała Isana z masłem shea, z olejem z orzecha włoskiego i białkami mleka dostarcza skórze bogatej pielęgnacji, która sprawia, że staje się ona odczuwalnie delikatna i sprężysta. Gliceryna i wosk pszczeli czynią skórę gładką i zadbaną. Masło do ciała dostarcza jej wartościowych, pielęgnujących lipidów - bogatej, rozpieszczającej pielęgnacji na zimne pory roku.
Odpowiednie pH przyjazne dla skóry - tolerancja potwierdzona dermatologicznie.

Pojemność: 200ml
Cena: około 5zł
Sklep: Rossmann


Miałam o nim nie pisać bo już jest niedostępny w sklepach, ale może inne masełka z Isany też są takie dobre? Ja porównania nie mam, ale przy okazji odwiedzin Rossmanna (ze względu na odwyk nieprędko;D) przyjrzę się co teraz Isana ma do zaproponowania.


Zalety:
- zbita, nietłusta konsystencja
- szybko się wchłania
- bardzo dobrze nawilża
- poprawia wygląd skóry
(smaruje nim głównie nogi i mam wrażenie, że po aplikacji, są takie delikatne i o jednolitym kolorze)
- niezły skład (masło shea, olej kokosowy)
- łatwo się rozprowadza
- wygodne opakowanie
- niska cena


Wady:
- zapach, mi osobiście się nie podoba, ale nie aż tak żeby masełko odstawić, z przyjemnością zużyje je do końca;) zapach jest słodki, ale nie w moim typie;/


Ciekawa jestem jak spisują się inne masełka od Isany?

Komentarze

  1. oo nie miałam go
    ale kakaowy krem do ciała mam i wielbię!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze mam to masełko w szafce - nowe i nieotwarte :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to masełko też długo czekało na swoją kolej ;)

      Usuń
  4. muszę sobie w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może sa jakieś inne wersje? przyznam się szczerze, że nie wiem co teraz ma Isana do zaproponowania?

      Usuń
  5. Masełka nie miałam, ale kakaowy krem uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przez ten zapach wywaliłam to masło;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ja z każdym kolejnym smarowaniem przyzwyczajam się do tego zapachu

      Usuń
  7. rzeczywiście mimo że lubię orzechy zapach średnio mi pasował, ale ogólnie fajne masłoo

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz może jakie są jeszcze wersje zapachowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem, ale przy najbliższej okazji na pewno to sprawdzę:)

      Usuń
  9. mam ochotę wypróbować jakieś masła z isany, ale zapasy zbyt duże;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj moje zapasy też są ogromne, dlatego musimy dużo zużywać, żeby móc coś nowego kupić;D

      Usuń
  10. Szkoda, że już go nie ma, bo wlasnie szukam dobrze nawilżającego masełka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, kiedyś tam miałam go kupić i zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kakaową wersję masła. Pachnie nieziemsko. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam. Właśnie zeruję ostatnie opakowanie, chlip chlip :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze żadnego masła od Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest moje pierwsze masło od Isany i wiem, ze warto sie skusić na kolejne;)

      Usuń
  15. Nie miałam jeszcze żadnego masełka z Isany.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty