Balea Volumen Shampoo Kirsche + Jasmin - szampon zwiekszający objetość (wiśnia i jasmin)

Objętość i połysk - to właśnie zapewnia Balea Volumen-Shampoo Kirsche + Jasmin z efektem Lift-Up, który nadaje cienkim i przyklapniętym włosom więcej objętości, pielęgnuje je i pozwala wyglądać zdrowo. Struktura włosa zostaje wzmocniona.
Szczególna formuła z ekstraktem z wiśni i kwiatów jaśminu dba o większą objętość włosów, a witamina B3 i prowitamina B5 nadają włosom miękkość.
Szampon nie zawiera silikonów. Jest produktem wegańskim.

Pojemność: 300ml
Cena: 3zł - 5,9zł
Sklep: DM i nasze internetowe sklepy 


Czytałam dużo negatywnych opinii o tym szamponie, ale ja osobiście bardzo go polubiłam! Jest to mój pierwszy szampon z Balei, także porównania nie mam, a być może te negatywne opinie biorą się stąd, że któryś szampon był mega lepszy?


Zalety:
- przyjemny, delikatny zapach
(jak dla mnie za mało intensywny)
- bardzo dobrze oczyszcza 
- nie plącze włosów
- dodaje włosom blasku
- brak silikonów
- nie obciąża włosów
- wydajność
- wygodne i przyjemne dla oka opakowanie
- niska cena

Wady:
- brak objętości


Szampon kupiłam w niemieckim DM, więc zapłaciłam za niego 3zł i jestem w szoku, że za takie pieniądze można mieć taki fajny szampon.


Wracając jeszcze do objętości, a konkretnie do jej braku to ja od początku nastawiałam się, że jej nie będzie. Skusił mnie po prostu zapach;) A i nie przypominam sobie, żeby którykolwiek szampon zwiększał tą objętość;/ 

A jak to jest u Was?
Spotkałyście się z szamponem, który zwiększył objętość Waszych włosów?

Komentarze

  1. Super, że brakuje silikonów, super cena, szkoda, że trudno dostępny. No i co najważniejsze na NIE: nie dodaje objętości jak zapewniał producent. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że producent nie nazwał go szamponem dodającym blasku ;D

      Usuń
  2. Ja też zauważyłam, że nie nadaje dodatkowej objętości, ale zapach rzeczywiście przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam styczności z Balea, szkoda, że nie są dostępne w Polskich sklepach :< , ale zapowiada się ciekawie na pewno kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że w Rossmannie nie ma kosmetyków tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem przyjemny szampon

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i też polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam go z założeniem, że po prostu żaden szampon nie jest w stanie dodać moim włosom objętości, a tu bum! - włosy są uniesione od nasady, a reszta się nie puszy i to utrzymuje się 3 dni! Ja uważam tan szampon za HIT w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak działa! super i zazdroszczę tego uniesienia;)

      Usuń
  10. Ja nie miałam żadnego takiego szamponu, co zwiększy ilość włosów na głowie.
    Balea mnie ciekawi - muszę zrobić listę i pognać do sklepiku z chemią niemiecką, może tam coś będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I really need to visit this website more often, this is a gold mine of information.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampony balei naprawdę potrafią umilić mycie włosów dzięki wspaniałym zapachom. Jednak nadają się tylko do oczyszczania, skład nie wygląda zachęcająco. A co do zwiększonej objętości to moim faworytem jest alverde z oliwą z oliwek :) Odbija włosy od nasady i naprawdę optycznie zwieksza ich ilość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty