Batiste suchy szampon do włosów - lace

Uwodzicielski i wyrafinowany. Nie musisz się już obawiać, że szampon nie będzie współgrać z perfumami – Batiste Lace je subtelnie dopełni. Delikatna, kobieca baza łączy nuty białego piżma, drzewa sandałowego i cedru. Nuta głowy to lekkie owoce cytrusowe, gałka muszkatołowa i różowy pieprz, które rozwijają się w kwiatową nutę serca łączącą tony róży, orchidei i irysa z ciepłym jaśminem i ylang-ylang. Eleganckie opakowanie z wzorem koronki będzie ozdobą każdej toaletki

Pojemność: 200ml
Cena: 14,99zł
Sklep: drogerie internetowe i chyba Hebe


Lace to mój drugi suchy szampon od Batiste. Niestety w tym przypadku zapach nie do końca mi pasuje, tzn. jest ładny, ale mało wyrazisty;/ Nie tak go sobie wyobrażałam.


Zalety:
- dobrze wchłania nadmiar sebum
- łatwy w użyciu
- średnia wydajność
- lekko rozjaśnia moje odrosty;D
- łatwo się wyczesuje
- przystępna cena
- spory wybór rożnych wersji zapachowych
 - ładne opakowanie

Wady:
- w porównaniu do innych suchych szamponów słabo unosi włosy od nasady
 - zapach jest mało intensywny i nietrwały


Sposób użycia:
Wstrząsamy butelką i z odległości około 30 centymetrów rozpylamy odrobinę suchego szamponu u nasady włosów, wmasowujemy go we włosy, następnie je rozczesujemy układamy jak zwykle. Ważne by nie trzymać butelki zbyt blisko głowy, bo wtedy szampon nie rozpyla się równomiernie i być może będzie konieczność wyczesania białych śladów.


Przy wersji cherry tez narzekałam na intensywność zapachu (kilk). Teraz po poznaniu zapachu lace, wiem, że cherry nie było takie złe;D Jeśli bym miała kupić, któryś z nich ponownie to zdecydowanie będzie to cherry;) Przy wersji lace rządzi za to piękna butelka, przyozdobiona czarną koronką;)

A Wy jesteście fankami suchych szamponów czy raczej przeciwniczkami?

Komentarze

  1. Miałam kiedyś suchy szampon, nie pamiętam marki (ale jest dostępna np. w superpharm), ale nie polubiłam go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może akurat trafiłaś na jakiś kiepski, albo nie dla Ciebie takie bajery;)

      Usuń
  2. Butelka ladna:D ja uwielbiam ten do ciemnych wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam suchych szamponów, ale chyba czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama długo podchodziłam sceptycznie do suchych szamponów, ale skusiłam się na jakiejś promocji i teraz jest to mój must have, który używam rzadko, ale muszę go mieć w swojej kosmetyczce, tak na wszelki wypadek;)

      Usuń
  4. Lubię suche szampony, wiele razy mi tyłek ratował :) Batiste mam w planach kupić, a na razie zużywam Isanę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. isane lubię ,ale przeszkadza mi w niej trochę ten intensywny zapach;/ chyba cienko mi dogodzić, jeśli chodzi o zapach;D

      Usuń
  5. Czaję się na wersję dla brunetek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wersję dla ciemnych włosów i jestem zadowolona bo pierwszy suchy szampon który mi nie bieli włosów, jedynie trzeba trochę na niego uważać bo jednak daje lekki kolor więc np. drapiąc się w głowę można mieć brązowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super;) ale z tymi paznokciami to mnie zaskoczyłaś:)

      Usuń
  7. ja właśnie kończę swój suchy szampon właśnie tą wersję lace, ale bardzo nie lubię jego zapachu mimo,że faktycznie jest nie trwały to jak dla mnie jest nazbyt intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się zaczynam zastanawiać czy nie mam jakieś trefnej wersji! ja l;edwo wyczuwam tu jakikolwiek zapach, żebyś widziała jak ja go wywąchuje, żeby cokolwiek poczuć ;D

      Usuń
  8. Używam suchych szamponów, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego konkretnego zapachu nie polecam;/ za to wisienki juz tak;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty