Dzień Darmowej Dostawy - moje propozycje;)

Tak to już dziś!
Na tej stronie znajdziecie listę sklepów biorących udział w tej fajnej akcji

A to już moje propozycje!

Minti Shop
klik
Robię tu zakupy po raz pierwszy i mam nadzieje, że nie ostatni;)
Dostaniecie tu m.in. suche szampony Batiste, woski YC, szczotki TT i DMM



Mydlarnia Hebe
woski YC, mydełka



Avon
kredki żelowe SuperShock



Jadwiga
sypki puder, papka i inne



Golden Rose
kredki Emily po 3,90zł, lakiery i inne

eZebra
naprawdę tanie kosmetyki


iGruszka
30% zniżki na produkty Lumene


easyGlam
przede wszystkim organizery kosmetyczne


Czas na buty
klik



Ja już zrobiłam drobne zakupy;)
Przede mną jeszcze zakup wosków YC i nie wchodzę więcej na te strony;D

Komentarze

  1. Szkoda, że ten dzień nie jest np. w przyszłym miesiącu jakbym była po zastrzyku gotówki, bo teraz niestety bida z nędzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie nie szału też nie ma, ale jak na razie kupiłam same potrzebne rzeczy;D

      Usuń
  2. Oj kusisz do zrobienia zakupów, a ja jeszcze w tym miesiącu cierpię na deficyt kasy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach te pieniądze;/ ale taki dzień jest tylko raz w roku, wiec warto kupić nawet drobiazg;)

      Usuń
  3. Nie podoba mi się jednak to, że wiele sklepów ma ograniczenia co do np wartości zamówienia czy sposobu transportu. Dlatego koniec końców kupiłam soczewki bo już mi się kończą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat napotkałam tylko ograniczenie typu zrób zakupy za min. 20 zł, więc nie jest tak źle;)

      Usuń
  4. ja się porozglądam razaz za prezentami i może w końcu dorwę kredki z GR:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię supershocki z avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj złożyłam zamówienie na mintishop ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam kilka rzeczy, w innych sklepach. Rok temu zamawiałam woski od Mydlarni Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja kupiłam kilka drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutka akcja. My też bierzemy w niej udział :) ostry-sklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I was very encouraged to find this site. I wanted to thank you for this special read. I definitely savored every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post.
    jeux de football

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty