Dzisiaj z rana był u mnie Mikołaj ;)

Skubaniec dla niepoznaki przebrał się za listonosza;D
Byłam grzeczna w tym roku więc co nieco mi zostawił;)


A tak na serio są to moje zakupy z DDD
Szaleć nie szalałam, ale kilka fajnych drobiazgów wpadło w moje łapki;)

Najszybciej bo już wczoraj dotarł do mnie podkład z
Lumene Triple Stay Matt Makeup
nr 1 cream beige
w promocji kosztował tylko 29zł


Moja pierwsza szczotka do włosów;)
Mój wybór padł na D-meli-melo z 
Promocyjna cena to coś około 24zł


Sypki puder NYC z
+ Revitale kolagenowe płatki pod oczy
Puder zaskoczył mnie swoją wielkością, jest naprawdę ogromny, a kosztował tylko 10,96zł


I na koniec spółkowy zakup z Hikki
Woski i samplery z 
Tu również jestem zaskoczona wielkością. Nie wiedziałam, że samplery są takie małe!


Jestem bardzo zadowolona z zakupów;)
W DDD można szaleć i zamawiać pojedyncze rzeczy z różnych sklepów.
A Wy upolowałyście coś ciekawego w DDD?

Komentarze

  1. Świetne zakupy poczyniłaś, do mnie dzisiaj też doszły paczuszki zamawiane w DDD :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, ja też czekam na swoje prezenty mikołajkowe, które oczywiście sama zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Szczególnie obłędnie pachnące woski z YC, które sama uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schowałam je do szuflady, a i tak mi pachnie w pokoju;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze się sprawdzi;) do tej pory używałam tylko grzebienia

      Usuń
  5. Super zakupy! Woski na pewno Ci się spodobają, bo samplery jak dla mnie za słabo pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam właśnie, ze samplery są słabsze, ale właśnie w moim małym pokoiku większość wosków jest za mocna, także wzięłam jeden na próbę;)

      Usuń
  6. Te woski mnie zainteresowały najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko soczewki upolowałam w DDD :) nic więcej w sumie nie było mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak spisuje się tak szczotka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś miała swoją premiere i musze przyznać, ze mniej ciągnie niż grzebień i fajnie masuje głowę;) więcej będą mogła powiedzieć za jakiś czas;)

      Usuń
  9. fajowe zakupy, ja sobie dziś prezencik sprawiłam w postaci perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej ciekawa jestem podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten puder i jestem mega zdowolona z niego:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam prasowany i to on zachęcił mnie do zakupu sypańca) oby u mnie tez się dobrze spisał;)

      Usuń
  12. Uwielbiam Home sweet home :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi z opakowania ładnie pachnie, ale coś czuje, że po zapaleniu byłby dla mnie za mocny;/

      Usuń
  13. W przyszłym roku zapoluję na tę szczotę :)
    Już nie mogę się doczekać wosków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku spasowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzi Ci się podkład z Lumene :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nadal czekam na zamówienie z ezebra, bo niestety jednego produktu zabrakło na stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. super paczka :) u mnie też był wczoraj mikołaj przebrany za listonosza haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie wiem co ten Mikołaj w tym roku tak sie przebiera;d

      Usuń
  18. Ciekawe zakupki poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty