Farmona Sweet Secret piernikowy peeling cukrowy do ciała "Korzenne pierniczki z lukrem"

Wyjątkowy kosmetyk o niezwykle gęstej, aksamitnej konsystencji i wspaniałym, korzennym zapachu został stworzony do mycia i pielęgnacji ciała, dla osób, które dbają o zdrowy wygląd skóry i lubią pozwalać sobie na chwile przyjemności.
Specjalnie opracowana, bogata receptura na bazie ekstraktu z miodu i imbiru doskonale nawilża i wygładza ciało, a kryształki cukru trzcinowego usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając dotlenienie i pobudzając skórę do odnowy.
Regularne stosowanie Piernikowego peelingu do mycia ciała zapewnia uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej skóry, a wyjątkowo aromatyczny, rozkosznie słodki zapach relaksuje i odpręża, zapewniając dobry nastrój.

Pojemność: 225ml
Cena: 27 zł w zestawie z balsamem i kremem do rąk
Sklep: Farmona


Pierwsze co mi się nasuwa na myśl o tym peelingu to cudowny, bardzo świąteczny zapach! Potrafię odkręcić opakowanie i położyć na biurku w pokoju ;D Po za tym peeling posiada świetne właściwości pielęgnacyjne. Ideał dla wielbicielek pierniczków;)


Zalety:
- intensywny, słodki, jadalny zapach
- średni stopień ścierania, który można regulować poprzez dodanie większej ilości wody, wtedy peeling jest jeszcze delikatniejszy
- nawilża, pozostawia ochroną warstwę na skórze
(nie muszę po nim używać balsamu)
- wydajność
- wygodne opakowanie
- przystępna cena

Wady:
- dla mnie nie ma!


Pierniczkowy peeling to mój ulubiony umilacz zimowych kąpieli. Doskonale poprawia humor, wprowadza w 
świąteczny nastrój i jeszcze dba o naszą skórę;) 

Ciekawa jestem czy pierniczek od Farmony podbiłby też Wasze serca?

Komentarze

  1. oni mają świetne te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że są to peelingi z parafiną, która zapycha pory. Skóra wydaje się by nawilżona,a tak naprawdę to klejący się film. Ale może się mylę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spojrzałam na skład i rzeczywiście peeling ma paraffinum liquidum na pierwszym miejscu. ja osobiście, jeśli chodzi o pielęgnacje ciała to jakoś nie zwracam uwagi na parafinę, po prostu mi nie przeszkadza, co innego twarz. a nogi, bo to je głównie ostatnio peelingowałam są w świetnej kondycji i raczej nawilżone niż oklejone;) no ale na pewno są osoby ,którym ten składnik może przeszkadzać i tak jak piszesz zapychać pory;/

      Usuń
  3. Też słyszałam, że to nawilżenie to tylko taki efekt bo parafina oblepia skórę. Ale zapachy ich kosmetyków są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pyszny zapach musi mieć ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemny, aczkolwiek wolę mocniejsze peelingi :) Zapach mnie nie powalił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką konsystencję peelingów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro nie ma wad to musi być mój :) Po pierwsze uwielbiam peelingi cukrowe, a po drugie na pewno zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nie ma;) jednak dziewczyny zwróciły uwagę, ze zawiera w swoim składzie parafinę, jeśli cCi to nie przeszkadza, tak jak mi to śmiało kupuj;)

      Usuń
  8. tez polubiłam ten peeling, cudny korzenny zapach i dobre działanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam go i jak dla mnie również nie ma wad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie czeka na swoją kolej. Już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go otworzylam nie czekając aż wykoncze inne peelingi;d

      Usuń
  11. Lubię, ale szkoda, ze peeling jest bardziej solny niż cukrowy, wystarczy dotknąć językiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie również nie ma wad. Niedługo o nim napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam go w zestawie, bo nie mogłam nie skusić się na taki zapach:D mam jeszcze zestaw szarlotkowy i też jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasta szarlotki nie lubię, ale może w wersji kosmetycznej bym poubila?;)

      Usuń
  14. Muszę się za nim rozjejrzeć gdy będę w Polsce :) Jeśli chodzi o peelingi, to jednak u nas wybór jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie za bardzo odpowiadala konsystencja peelingu- lubial uciekac :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ochronna parafinowa warstewka :/ Ale zapachy mają piękne, nie licząc czekopistacji, która na skórze paskudnie śmierdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miałam chyba próbkę tej czekopistacji i chyba była ok, ale już dokładnie nie pamiętam;/

      Usuń
  17. Kusi mnie tym zapachem. W Naturze jest w promocji za 19 zł. Nic tylko brać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nie miałam, ale to kwestia czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty