Floslek Anti Acne krem matujący i promocja grudniowa!

 Matuje skórę - normalizuje gospodarkę wodno – lipidową - reguluje wydzielanie sebum - zapobiega powstawaniu nowych wykwitów - działa ściągająco, przeciwbakteryjnie, przeciwłojotokowo i przeciwzapalnie - nie zatyka porów.

Skóra bez efektów błyszczenia się, matowa, bez nowych wykwitów i pryszczy.

Pojemność: 50ml
Cena: 20,30zł
Sklep: Floslek


Na samym początku muszę zastrzec, że kremu nie używam regularnie. Używam go już długo, ale nie codziennie, ponieważ krem ten nie lubi się z moim ulubionym podkładem;/ Mój Revlon w musie nie chce się rozsmarowywać na całkiem matowej buźce;/
Stosuje go tylko wtedy gdy testuje jakiś inny podkład lub gdy mam dzień bez makijażu, wtedy jest idealny;)


Zalety:
- natychmiastowy mat
- o dziwo mat bez podkładów, wtedy gdy chodzę po domu jest bardziej długotrwały (cały dzień)
- lekka konsystencja
- trochę nawilża
- nie zapycha porów
- poprawia wygląd cery, bez niego nie lubię siebie bez makijażu, a tak można pokazać się niezapowiedzianym gościom;D
- przyjemnie pachnie


Wady:
- nie współgra z każdym podkładem, chociaż mój Revlonik nie współgra z żadnym matującym kremem;/
- nie zauważyłam walki z pryszczami


Krem przypadł mi do gustu i ubolewam, że nie mogę go używać razem z moim ukochanym podkładem;/ 
Myślę, że krem matujący i podkład matujący to chyba za dużo matu! Także polecam krem do podkładów nie matujących;)

No i tytułowa promocja grudniowa;)

Znacie ten olejek? 

Komentarze

  1. Miałam ten krem, niedawno mi się skończył i nie mam gdzie go kupić w mieście i szukam zamiennika :) Jak nie znajdę to zamówię online :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, czy przy atopowej skórze też by zdał egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem;/ krem nie podraznia, ale ja się kompletnie nie znam na atopowej skórze;/

      Usuń
  3. Jak nie działa z podkładem to całkowicie go u mnie dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa z podkładem, ale nie z matującym, używałam go też z rozświetlającym i wtedy było ok;)

      Usuń
  4. wydaje się być niezły, może i go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam próbkę, spróbuję i może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to jak masz próbkę, to będziesz mniej więcej wiedziała czy Ci pasuje;)

      Usuń
  6. akurat matowych kremów nie potzrebuje ale może skusze sie na coś z serii nawilżającej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ja używam matującego kremu i matującego podkładu i jeszcze pudru i parę razy w ciągu dnia muszę poprawiać, takim jestem tłuściochem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi z wiekiem błyszczenie trochę się unormowało, ale nie ma opcji aby w ogóle się nie świecić;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty