Grudniowy ShinyBox - bardzo, bardzo świąteczny ;)

Grudniowe pudełko ShinyBox jest przepiękne i idealnie wpisuje się w świąteczny nastrój:)


Zawartość prezentuje się następująco


ORGANIQUE
 Żel do mycia twarzy - produkt pełnowymiarowy
 73zł

Marzył mi się peeling enzymatyczny od Organiqe, ale szczęście mi nie dopisało i dostałam żel do mycia twarzy;/ Ja akurat nie używam tego typu produktów bo stosuje tylko olejki myjące.
Jeśli Wam dostał się peeling, a wolicie żel to ja jestem chętna na wymianę:)


ANATOMICALS
 Krem do rąk - produkt pełnowymiarowy
 12zł


L'OREAL
 Błyszczyk do ust Glam Shine - produkt pełnowymiarowy
 35zł


MARION
Bibułki matujące z pudrem Mat Express - produkt pełnowymiarowy
 12zł 


KERABOND
Zestaw 3 fazowej rekonstrukcji włosów 


Pudełko świetne, gdybym jeszcze dostała peeling Organique zamiast żelu to bym piała z zachwytu;D No, ale może jeszcze znajdę chętną na wymianę;) Firmy Anatomicals w ogóle nie znam, więc chętnie wypróbuje ich krem. Błyszczyk L'Oreala próbowałam kiedyś wygrać w promocji Princessy no i wtedy mi się nie udało;/ Bibułki Marion chętnie sobie porównam do tych wibowskich, a zestaw do rekonstrukcji włosów to coś co zawsze chętnie używam. 

A Wam jak się podoba świąteczny Shiny?

Komentarze

  1. Świetne kosmetyki :) A szata graficzna pudełka czysto świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie niestety nie podoba nic, a nic poza zelem do mycia buzi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, a mój Shiny gdzieś zaginął;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra cioteczna wygrała wtedy błyszczyk w Princessie. Ta rekonstrunkcja włosów może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja siostra to szczęściara;) a rekonstrukcją też jestem mocno zainteresowana;)

      Usuń
  5. Fajna zawartość, najbardziej podoba mi się krem do rąk! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty