Lovely Gloss Like Gel pomarańczowe 229

Olśniewające lakiery o formule imitującej lakier żelowy. Formuła oddaje głębie koloru nadając manicure niezwykłej intensywności.
Kolekcja zawiera największe hity kolorystyczne sezonu - soczyste odcienie lata i wiosny zamknięte w stylowej buteleczce.
Szeroki pędzelek w lakierze pozwala na dokładne pokrycie płytki już po pierwszej aplikacji!

Pojemność: 8ml
Cena: 5,69zł
Sklep: Rossmann


Lakier średnio przypadł mi do gustu;/ Jakoś tak nie do końca mi odpowiada ten kolor!


Zalety:
- trwałość 3-4 dni
- mocny połysk
- ładne złoto-pomarańczowe drobinki, których nie mogłam uchwycić na zdjęciach;/
- wygodny pędzelek
- nie smuży
- niska cena

Wady:
- kolor niezbyt mi odpowiada
- krycie po trzech warstwach
- długo schnie


Teraz jak patrze na zdjęcia to mi się podoba, ale jak go nosiłam na pazurkach to jakoś nie byłam zadowolona;/


Ciekawa jestem czy Wam się podoba?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty