Moje kolejne ciuszki z Awanti

Tym razem udało mi się też zamówić coś z działu męskiego;) Niestety do czasu weryfikacji został tylko jeden T-shirt. Ale już wiem, ze następnym razem mogę brać ciuszki również dla Lubego;)

Primark 15zł

No to teraz moje zdobycze;)

chyba 10zł

Atmosphere 13zł
10zł
I teraz to co nie trafiłam rozmiarowo;/

Świetnie spodnie, ale niestety za małe. Już poleciały w świat.

20zł

I za duża bluzeczka.
Lepszych zdjęć nie mam bo nie chciało mi się jej prasować;/

17zł, rozm. L, chętnie odsprzedam;)

Następne zamówienie będę organizować bliżej wiosny (luty - marzec)
Dziękuje wszystkim dziewczynom za wspólne zakupy. Mam nadzieję, że Wy lepiej trafiłyście z rozmiarami;)

Komentarze

  1. Podobają mi się trzy pierwsze t-shirty, są w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te legginsy czarne wydają się ciekawe, a jaki miały rozmiar w opisie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ciuchy :) Może i ja się w końcu zdecyduje za zamówienie czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś u nich robiłam zamówienie mają duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ubrania w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koszulka z Atmosphere i obydwie pary legginsów trafiają w moje gusta najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, szczególnie legginsy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty