Nowości od Essence!

Oj nie dałam poleniuchować listonoszowi;D Już z rana przyniósł mi pyszności od Essence i Catrice;) Dzisiaj pokaże część essencową.


Lakiery do paznokci colour&go
- 155 red ahead
- 153 sweet or nude?


Róż do policzków silky touch blush 
60 life's a cherry


Cień do powiek metal glam
08 n'ice frosting


Tusze do rzęs
- get BIG! lashes triple 3 black
- lashes go wild


Balsam do ust tint&care glow
01 light up!


Pędzelek do french manicure
- może mi się uda coś zmalować;D


Na razie zdążyłam użyć balsamu do ust i jestem bardzo zadowolona. Jest lekki i daje fajny, delikatny kolor na ustach:)

Dajcie znać co Was najbardziej zainteresowało?

Komentarze

  1. Świetna paczka, szczególnie róż ^^ też czekam na listonosza, mógłby dziś wpaść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ajj.. ten róż cudowny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna przesyłeczka miłego testowania i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście róż :) I chętnie zobaczę go 'w akcji' ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten jasny lakier. Ciekawi mnie ten pędzelek do frencha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi ten lakier też się bardzo podoba;) gdyby nie brokat na pazurkach pewnie już bym się nim malowała;)
      ja nie jestem mocna w zdobieniach, ale na pewno pędzelek się przyda;)

      Usuń
  6. Nie widziałam takiego fajnego pędzelka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaż proszę bliżej ten pędzelek do frencza :) i lakierów jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery świetne. Jestem ciekawa jak sprawdzi się tusz do rzęs :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. no zobaczymy;) ale od razu się przyznaję, że w życiu nie robiłam sobie frencha!

      Usuń
  10. Róż ma cudowny kolor. :) Życzę Ci, aby pędzelek się przydał, ja kiedyś miałam podobny, ale praktycznie nie używałam bo nie umiałam nic nim zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w razie czego sprawdzi się przy czymś innym, może przy nakładaniu brokatu?

      Usuń
  11. mam ten blasam di ust, i uwielbiam go. jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie. miłego użytkowania:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kosmetyki ;) Jestem ciekawa jak na twarzy wygląda róż.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pędzelek do frencha wygląda kusząco :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię lakiery z essence,ale u mnie na paznokciach jakoś długo schną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam tego problemu:) a Tobie mogę polecić lakier nawierzchniowy, który przyspiesza wysychanie lakieru kolorowego:) jest ich teraz pełno i kupisz od 6zł w górę;)

      Usuń
  15. Mam balsam - tint do ust, ale w odcieniu 03 i uwielbiam go! :> Naprawdę dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo a;e super paczuszka:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne te nowości, ciekawe jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. nudziakowy lakier i pędzelek do frencha - moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty