Okulary Firmoo i kawałek mnie ;D

Firmoo dopadło i mnie;)
Pierwszą propozycje dostałam już jakiś czas temu, ale nie mogłam dojść do porozumienia z Firmoowym Panem. Podejrzewam, że to mój przewspaniały angielski doprowadził do tego, że w końcu otrzymałam maila z informacją, że nie mogę otrzymać wybranych okularów bo akcja nie jest prowadzona na terenie Azji?! Drugi raz napisała do mnie kobieta i o dziwo porozumiałyśmy się w mgnieniu oka. Kobieta z kobietą to nawet bez znajomości języka się dogada;D


Najpierw pokaże co dostałam;)
Oczywiście okulary, ale nie byle jakie! Czy wspominałam Wam już kiedyś, że ciężko mi dobrać okulary, tak żebym nie wstydziła się wyjść w nich do ludzi?
Z Firmoo mi się udało! Szczerze to nie miałam w życiu lepszego modelu. Do tego są bardzo wygodne. Nic nie upijają i nie meczą noska;)


Miłym dodatkiem są futerały, materiał do czyszczenia okularów i coś ala śrubokręt + 4 śrubki, których na zdjęciu brak.


Okulary są solidne i wykonane z dbałością o szczegóły. Spójrzcie na te urocze kokardki po bokach;)

A teraz najważniejsze - okulary te możecie mieć za darmo!. Mój model z tego co pamiętam kosztuje 49$ czyli około 150zł. Zamawiając na Firmoo po raz pierwszy dostajecie okulary za darmo, ponosząc jedynie koszty wysyłki. Najtańsza opcja wysyłki z tego co pamiętam to 8$ (24zł).

Tu znajdziecie dokładną instrukcję jak zamówić darmowe okulary z Firmoo

A jeśli prowadzisz bloga to możesz podjąć współprace z Firmoo i otrzymać okulary już bez tych kosztów wysyłki.
Więcej informacji na




No i dzisiaj nastał dzień, w którym trochę się ujawniłam;)
A wracając do okularów to serdecznie polecam wypróbowac przynajmniej tę opcje darmowej pary;) 
Na pewno będziecie zadowolone!

Komentarze

  1. Faktycznie są super no i widać, że Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. It's arduous to seek out educated people on this topic, but you sound like you recognize what you're speaking about! Thanks
    jeux de cuisines

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny model, ładnie Ci w nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo twarzowy model, świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci bardzo :) ładnie w nich wyglądasz:)
    p.s. fajnie jest zobaczyc Cie choc trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;*
      miło mi, że komuś fajnie było mnie zobaczyć ;) chociaż trochę;d

      Usuń
  6. ładny model okularów :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kokardki po bokach są świetne. Pasują ci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam problem co Ty we wszystkich okularach przeciwsłonecznych wyglądam co najmniej dziwnie. :) A te pasują Ci wyśmienicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że piszarz jak je zamówić dzięki.Twarzowe są pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary przeciwsłoneczne to dla wielu osób ozdoba dopełniająca letnich stylizacji. Mało osób zwraca uwagę na stopień ochrony przed UV. Warto kupować takie okulary w salonach optycznych. Dobry optyk doradzi, które szkła są najskuteczniejsze i które oprawki pasują do naszej twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty