Świąteczna kartka od Essence

Takie świąteczne kartki mogłabym dostawać codziennie;)


Puder rozświetlający i klips do kabla pochodzą z limitki Ice Ice Baby, która pojawi się w drogeriach styczeń-luty 2014.



No i wreszcie doczekałam się korespondencji po niemiecku;D Pisałam jakiś czas temu na FB, że ciągle dostaje maile anglojęzyczne, a że wolałabym coś po niemiecku. Na dobry poczatek poćwiczę sobie składanie życzeń;)


A tak w ogóle to jest to moja pierwsza kartka w tym roku!
Dziękuje Essence;)

Komentarze

  1. Ten puderek jest całkiem do rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuje, ze będzie to delikatny rozswietlacz i dobrze;)

      Usuń
    2. Osobiście nie znoszę rozświetlaczy, które dają mocny błysk i dlatego niewiele takich kosmetyków mi przypadło do gustu.

      Usuń
    3. ja też wolę delikatniejszy efekt ;)

      Usuń
  2. Klips do kabla?? Yyy chyba nie wiedziałabym jak go użyć. Ale taki prezent to bardzo miły gest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo miły gest;) a klips w akcji zaraz pojawi się na fb ;)

      Usuń
  3. Wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten rozświetlacz wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder prezentuje się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klips też może okazać się przydatny, ale sama bym go nie kupiła. Co innego dostać go w prezencie :)

      Usuń
    2. Klips jest świetny, lepiej sie spisuje od mojego zwijacza misia;)

      Usuń
  6. ciekawa jestem jak się spisze puder;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa, na razie maznelam go palcem i wiem, ze muszę najpierw pozbyć sie tej pięknej sniezynki bo to fioletowy brokat.

      Usuń
  7. Oby było więcej kartek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty