Świąteczne paznokcie dla tych mniej utalentowanych plastycznie ;)

Niestety, ale nie zaliczam się do osób uzdolnionych plastycznie i każdy nawet najłatwiejszy wzorek na paznokciu to dla mnie duże wyzwanie!
Najłatwiejsza i najszybsza metoda ozdabiania paznokci to pokrycie ich brokatem;) Fajnie wygląda np. jeden paznokieć cały w brokacie reszta w zupełnie innym kolorze i bez brokatu. Ja w tym roku postanowiłam też coś namalować;D 


Inspiracją do tego mani była stara bombka, która już swoje od wisiała na choince;) Gdyby nie ta bombka na pewno miałabym dzisiaj czerwone paznokcie.
Lakiery, które użyłam to:
- Essence colour&go nr 129 the boy next door
- Essence colour&go nr 80 icy princess
- Wibo effect glitters matte nr 2


Jak widać moje malowanie ograniczyłam do minimum. Więcej zdjęć nie mam bo już światło słabe, a wcześniej miałam niezłe zamieszanie przedświąteczne;)

Mam nadzieję, że Wam się spodoba moja minimalistyczna śnieżka;)

Komentarze

  1. Dla mnie na święta w grę wchodzi tylko klasyczna, elegancka czerwień, ale Twój mani również jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem za czerwienią, ale w tym roku zachciało mi się czegoś innego:)
      ;*

      Usuń
  2. takie bym umiała zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo kiepsko uzdolniona plastycznie, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają. Ja planuję zrobić jemiołę ale co z tego wyjdzie to się jutro okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi tylko pionowej kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na drugiej ręce zrobiłam z tą pionową kreseczką i ostatecznie bardziej mi się spodobała ta którą pokazałam tu na blogu;)

      Usuń
  6. Ja dopiero mam zamiar za chwilę tworzyć coś świątecznego, ale zupełnie nie mam pojęcia co. Może trochę ściągnę z twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie minimalistyczne zdobienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne mani, podoba mi się, ja też zawsze minimalistycznie, niestety nie mam talentu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty