Świąteczne prezenty ;)

W tym roku dostałam to co naprawdę chciałam dostać! 
Oczywiście marzyłam też o innych rzeczach typu nowy aparat fotograficzny czy nowy telefon, ale nie chciałam zbytnio obciążać budżetu Mikołaja;)


W tym roku wymyśliłam sobie bardzo pożyteczny prezent. 
Takie dwa w jednym: nauka i przyjemność;)


Nadprogramowo dostałam też druga książkę;)


Oczywiście nie mogło też zabraknąć kosmetyków;D


Na sam koniec zostawiłam coś co mnie powaliło!
Gra - towarzyska wieża z kieliszkami w komplecie;)))


Jestem bardzo zadowolona.
Mam nadzieję, że Wy ze swoich prezentów też się cieszycie;)
Pozdrawiam świątecznie

Komentarze

  1. Świetne prezenty, a gra najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To z Revlonu to zwykły puder matujący czy coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tę książkę Codziennik Niemiecki, zamówiłam sobie w Dniu Darmowej Dostawy. Zaczynam z nim pracować od 1 stycznia ;)
    Świetne prezenty :)
    pozdrawiam i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba zacznę od 3 stycznia, bo wyjeżdżam na sylwestra i nie bardzo widzi mi się targanie ze sobą książki;/ mam nadzieje, że szybko zauważę efekty;)
      Wesołych Świąt;)

      Usuń
  4. Wieża jest świetna na małe towarzyskie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieża z kieliszkami wymiata ;) Świetne połączenie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty :) Muszę zobaczyć, czy te książki są też w innych wersjach językowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książkowe prezenty, przy tej grze spędziłam ze znajomymi kilka fantastycznych godzin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem zadowolona ze swoich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokochaj niemiecki? noooo pięknie! ja pod choinką znalazłam nikona coolpix p80, sowę na biżuterię, kolczyki, zdrapki, kupon z totolotka i słodycze :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty