Honey & Spice od Yankee Candle

Złoty miodowy nektar oraz trzcina cukrowa zmieszane z laską cynamonu i kakao tworzą mieszankę dla prawdziwych smakoszy.


Aktualna pogoda zachęca do palenia słodkich, wręcz trochę świątecznych zapachów;) Jest to ostatni dzwonek na wypalenie zimowych wosków!

Do Honey&Spice byłam nastawiona sceptycznie bo nie przepadam za cynamonem. Na szczęscie nuta cynamonu jest na tyle delikatna, że mnie nie drażni, wręcz mi się podoba. Lubie go palić w mroźne, zimowe wieczory, kiedy to otula mnie ciepłem i uspokaja. 
Niestety nie wyczuwam w nim nut kakaa, a szkoda bo wtedy wosk byłby jeszcze ciekawszy:)

Znacie Honey&Spice? A może preferujecie inne zapachy o tej porze roku?

Komentarze

  1. To chyba jeden z moich ulubionych zapachów YC (a wypróbowałam wieeeeele ;]) i nawet z chęcią zaopatrzyłabym się w świecę jeśli taka będzie na jakiejś wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to trafiłam w Twój gust;) ja go lubię, ale moim faworytem jest na razie Bahama Breeze, zupełnie inny klimat, ale ten wosk jak na razie najbardziej mi się spodobał;)

      Usuń
  2. musi być idealny na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach cynamonu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie tak średnio przepadam za cynamonem i nie każda wersja mi odpowiada. tu na szczęście jest ok;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty