Moje pierwsze zakupy w aptece Melissa

Jak już wiecie od jakiegoś czasu borykam się z uczuleniem na twarzy;/ Postanowiłam, więc zmienić wszystko w swojej wieczornej pielęgnacji. Stąd te zakupy. Wybrałam aptekę Melissa ze względu na niskie ceny. Jestem zadowolona z zakupów, ale zabrakło mi chociaż jednej małej próbki oraz czas przygotowania paczki trwał zbyt długo (4dni, kurier za to dostarczył paczkę już na drugi dzień).


W sumie jak teraz patrzę to tylko jeden krem będę stosowała na noc;D

Bioliq krem intensywnie odbudowujący na noc 35+
Jestem bardzo ciekawa tej marki. Ceny są niskie, wiec jeśli krem się sprawdzi to chętnie wypróbuje kolejne. Jest to też przy okazji mój pierwszy krem likwidujący zmarszczki. Do przedziału wiekowego 35+ jeszcze mi sporo brakuje, ale ostatnio stwierdziłam, że nie ma co się tak sztywno trzymać tego przedziału wiekowego. Wydaje mi się, że moja cera potrzebuje właśnie czegoś bogatszego.
50ml/11,09zł


Tołpa Botanic biały hibiskus 30+ rewitalizujący krem uelastyczniający na dzień
Tu też spodobała mi się cała seria, ale stwierdziłam, że najpierw przetestuje jeden krem, a pózniej w razie czego dokupię kolejne;)
40ml/26,99zł


Pharmaceris hydrolipidowy krem ochronny do twarzy dla dorosłych i dzieci SPF 50+
To już zakup przyszłościowy. W tym roku chcę wypróbowac czegoś nowego. Mam nadzieję, że nie będę żałować wyboru. Do kremu było dołączone koło dmuchane, które poleci do chrześniaka;)
50ml/33zł


Jak zakupy w aptece to i nie mogło zabraknąć leków, które można dostać taniej niż w stacjonarnej aptece. 


Znacie aptekę Melissa? Polecacie jakąś inną?


Ps właśnie wyczytałam, że apteka informuje na stronie, że ze względu na bardzo dużą ilość zamówień, czas oczekiwania może wydłużyć się do 5 dni roboczych.
To trochę zmienia postać rzeczy:)

Komentarze

  1. Fajne zakupy, najbardziej mnie ciekawi krem z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam wziąć jeszcze krem pod oczy, ale czytałam, że ta seria ma dosyć intensywny zapach i chyba wolę najpierw go poznać przy jednym kremie;)

      Usuń
  2. Nie używa łam żadnego z kosmetyków które kupilaś więc chętnie przeczytam recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków jedynie firma Bioliq znam bardzo dobre serum maja wiec krem być może będzie niezły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad tym serum w sumie tez się zastanawiałam, może następny razem je wezmę;)

      Usuń
  4. Interesuje mnie Bioliq, sporo ostatnio (dobrego) o niej na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pokładam w nim jakiś dużych nadziei, ale liczę na to, że będzie poprawny, a jak będzie świetny to tym lepiej;)

      Usuń
  5. Kupuję u nich regularnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesuje mnie krem z Tołpy i Bioliq. Nie znam żadnego z kosmetyków, więc czekam z niecierpliwością na recenzję tej dwójki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie szukam jakiejś apteki z której tanio można zamówić kosmetyki, muszę się tej przyjrzeć :) Co do kosmetyków jestem bardzo ciekawa kremu z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tołpy chyba taniej nigdzie nie znajdziesz ;) przejrzałam rożne apteki i tu było najtaniej! zresztą Bioliq też:)

      Usuń
  8. mnie Bioliq tez ciekawi, on chyba nawet pojawił się w ShinyBoxie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja polecam doz.pl przede wszystkim. Kiedyś też zamawiałam na aptekaslonik.pl, ale nie polecam już, bo obsługa klienta i długość realizacji zamówienia do najlepszych nie należą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doz znam, ale tam jest ubogi wybór jeśli chodzi o Tołpe, no i ceny trochę większe;/
      apteki ze słonikiem nie znam i pewnie nie poznam;)

      Usuń
  10. Same ciekawe kosmetyki :) wypróbowałabym wszystkich, ale najbardziej chyba krem Bioliq. Napiszesz o nim kiedyś (jak porządnie przetestujesz oczywiście :P) coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno napisze:) a jeśli będzie ok, to na pewno kupie kolejne więc tez pewnie o tym wspomnę;)

      Usuń
  11. Ceny całkiem niezłe,czekam na recenzje, szczególnie pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pharmaceris pewnie najwcześniej pójdzie w ruch na wiosnę

      Usuń
  12. dopiero tołpę odkrywam, ten kremik wiekowo dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już kiedyś miałam dwa kremy z Tołpy i byłam zadowolona, wiec mam nadzieję, że tym razem tez tak będzie;)

      Usuń
  13. Fajne zakupy :) Jestem bardzo ciekawa działania tego kremu z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Apteki nie znam. Chętnie poczytam o kremie z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty