Essence French Manicure Brush + znowu złotko ;)

Profesjonalny pędzelek do tworzenia french manicure w wybranym kolorze. Innowacyjny kształt włosia jest idealnie dopasowany do paznokci, aby umożliwić precyzyjną i łatwą aplikację. Trzonek wykonano z drewna i wyprofilowano, dzięki czemu nie wyślizguje się z dłoni.
Cena: 6,99zł


Instrukcja użycia:

1. Nałóż lakier bazowy na całą płytkę paznokcia i odczekaj aż wyschnie.

2. Wybierz ulubiony dobrze kryjący lakier Essence. Nałóż go za pomocą pędzelka do french manicuru na końcówkę paznokci tworząc kształt "półksiężyca".

3. Nałóż warstwę lakieru nawierzchniowego


RADA: Nałóż lakier na płytkę paznokcia rozpoczynając jego nakładanie od środka płytki aby uzyskać colour blacking look.

MYCIE: Myj pędzel płatkiem kosmetycznym nasączonym zmywaczem do paznokci.


Od razu muszę się przyznać, że chciałam ulepszyć pędzelek i go niepotrzebnie ścięłam na prosto. Teraz trudniej mi uzyskać ładne paski. Pędzelek mógłby być szerszy wtedy byłoby dużo łatwiej!


Wiem, że sposób wykonania nie jest zbyt estetyczny, ale to dopiero moja druga próba!


Efekt bardzo mi się podoba, tylko muszę jeszcze popracować nad jakością.
Taki pędzelek to duże ułatwienie, ale i tak trzeba mieć wprawę. U mnie dużą przeszkodą jest trzęsąca się ręka. Musze jeszcze poćwiczyć:)))

Komentarze

  1. Bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczenie czyni mistrza, a to połączenie kolorów bardzo dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda to połączenie kolorów! Ja dzisiaj połączyłam tą samą czerń z nebieskim brokatem z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pewnie taki pędzelek by długo nie posłużył, nie jestem aż tak cierpliwa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem;) sama nie wiem kiedy zabiorę się za kolejne malunki ;D

      Usuń
  5. Zawsze podobało mi się połączenie czerni ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wynalazek:) Nawet fajnie wyszedł Ci ten paznokciowy look:))

    OdpowiedzUsuń
  7. czarny ze złotem wygląda super, tylko ja akurat nie lubię frenczowych końcówek – w żadnym wydaniu. ale zupełnie się tym nie przejmuj, bo... czarny ze złotem wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ja tez nie lubię frencza, ale dla takiego kolorowego zrobiłam wyjątek:D to mój pierwszy frencz w życiu, nie licząc pierwszych prób, na jednym paznokciu.

      Usuń
  8. a mój jakiś postrzępiony i nadaje się do D ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako osoba niecierpliwa cisnęłabym w kąt pędzelek po pierwszym użyciu:) Nie mam nerwów do takich gadżetów, ale fajnie to u Ciebie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne mani, mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty