Catrice Le Grand Bleu

Niebieski czas. Delikatne pastele, lazur, magiczny turkus i ciemne morskie odcienie: tegoroczne lato w modzie koncentruje się na kolorze niebieskim. Niezliczone odcienie, chłodne i kojarzące się z morską tonią pojawiają się na międzynarodowych wybiegach w połączeniu z połyskującymi i opalizującymi tkaninami. Limitowana Edycja "Le Grand Bleu" by Catrice powstała z inspiracji ekstrawaganckimi sukniami couture. Catrice ego lata proponuje  produkty w odcieniach błękitu w połączeniu z miedzią i odcieniami różu. Mieniące się i metaliczne efekty są esencją tej edycji. W niebieską toń - Catrice.


Le Grand Bleu to przepiękna limitka. Spodobała mi się praktycznie cała. Żałuję, że nie wzięłam chociaż jednego błyszczyka;/ Z pięciu lakierów wybrałam dla siebie aż trzy kolory: C02 Mermaiday Mayday (świeża mięta z migoczącymi pigmentami), C03 Bella Aquarella (metaliczny elektryzujący błękit), C05 Mermaid It (ciepła miedź).


Skusiłam się również na rozświetlacz w płynie Liquid Highlighter C01 Black's Pearl. Długo się koło niego kręciłam, aż w końcu wylądował w koszyku:)
Roztaczaj blask. Delikatna lekko płynna lecz ciągle kremowa formuła subtelnie rozświetla. Niezależnie od tego czy nałożysz go na twarz, na policzki, pod łuk brwiowy lub linię podbródka - dzięki precyzyjnemu pędzelkowi możesz dokładnie zaaplikować a następnie miękko rozetrzeć.


Kosmetyki te kupiłam w Niemczech. Nie wiem czy u nas też była dostępna ta limtka? Jeśli coś wiecie na ten temat to dajcie znać:)
Ciekawa też jestem czy Le Grand Bleu też Wam się spodobała?

Komentarze

  1. racja, odcienie niebieskiego, turkusu, błękitu - czyste szaleństwo kojarzące się z morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w skład tej limitki wchodzi jeszcze granatowy eyeliner, który idealnie dopełnia morski look;)

      Usuń
  2. Kolory idealne , na lato genialna kolorystyka :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona niby ma być w Polsce... pewnie na Boże Narodzenie... ;) Ech, a lakiery takie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tak mi się wydawało, że u nas też miała być:) może nie będzie tak źle i dadzą ją jeszcze przed świętami ;d

      Usuń
  4. piękne lakiery, więc teraz tylko zostało czekać aż zawita w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas niestety jej jeszcze nie było, ale lakiery są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z tym migocącym pigmentem wygląda najfajniej :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty